• Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • Queenie70

Min sambo är också bög.....Jätteirriterande.

• festia
    Queenie70 skrev 2010-04-21 21:38:35 följande:
    Min sambo är också bög.....Jätteirriterande.
    Hur fan står ni ut?
  • Isanje

Det är hans mammas fel! jag lovar att hans mamma klädde honom i rosa när han  var liten

• Queenie70
    festia skrev 2010-04-21 21:41:32 följande:
    Hur fan står ni ut?
    Jag tror dessutom att jag haft rätt många bögpojkvänner...Kanske är jag som gör dem såna...
  • nystan1

Har för mig att det finns en kurs man kan gå.
    Heterosexualitet för dummies tror jag den heter..

• Dorian Ertymexx
    festia skrev 2010-04-21 21:01:17 följande:
    Soklart fall av homosexualitet. Nu råkar ju jag tro att man KAN bota detta! Straight camp är inte något som du har tänkt på? Hoppet är inte ute! Det gäller bara att ni anammar Gud och Jesus. Kanske att han behöver lite stänk med vigvatten också, det verkar vara ett extra tufft fall. Ge inte upp!www.loveinaction.org/
    Be Carola att hålla förbön kanske?
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Sarilariz
    Februarii skrev 2010-04-21 18:39:14 följande:
    Äh, det är ju ingenting! Min man tvingade mig att strosa runt på Cervera i över en halvtimme igår. Och sedan köpte han en sladd till mobilen, HANE-HANE!
    Oh huvale! :0 Stackars dig!1 Styjkekjam!!
  • Sarilariz
    Kokomo skrev 2010-04-21 18:49:42 följande:
    1. Lämna honom. 2. Anmäl!
    Vart anmäler jag det? Vet inte vart jag skall vända mig. Nu när han kom hem kollade han inte på porr IGEN! Jag menar , HUR länge skall det här få fortgå? Är det polisen man vänder sig till när ens sambo vägrar se på porr?
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-21 19:47:55 följande:
    Ajajaj... jag läste just i en annan tråd att alla riktiga män glor på rumpor och pattar och blir toktända av dem... om han tittar på skor är han antingen bög eller ett äckligt fetischpervo. Dumpa!!!!!!!!!!
     Jag håller på, men han gör det så svårt, han hävdar att han inte alls är bög, men han vill fortfarande inte se på porr..{#lang_emotions_cry}

Vet inte vad jag skall ta mig till, hur mår min dotter av det hela? Tänk om hon också blir bög?{#lang_emotions_frown}
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-21 20:15:06 följande:
    Ja, det är väl klart! Eller så är du också ett äckligt pervo som gillar sex! Bara flator och pervotjejer gillar sex! Riktiga kvinnor har bara sex för mannens skull och för att få barn!
    Ja precis, medan straighta män ser på porr dagligen, annars är det ju något fel ...
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(