• Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • Sarilariz
    Momalicious skrev 2010-04-21 12:26:21 följande:
    Men herreguuuuud! Vad är det för fel på er? Killar SKA inte alls titta på porr! SERIÖST?! Jag hoppas den här tråden är oseriös för annars är ni totalt blåsta. Om han kan ha sex med dig varje dag och vara hård SÅ ÄR HAN STRAIGHT. OCH VADÅ TITTA PÅ PORR?! ALLVARLIGT TALAT. Min sambo kollar inte på porr, och han är helt straight. Och det är väl bra om han inte tittar på andra kvinnor? SERIÖST, ni är helt sjuka ju! Men ja, kasta gärna bort ett förhållande för att han inte tittar på porr. IDIOTER.
    Jag vill ju heller inte kasta bort förhållandet, jag älskar honom ju. Men att inte kolla på porr och att uppmärksamma ett par skor när hela tv:rutan är full av vickande rumpor kan ju inte vara normalt..
  • Sarilariz
    ahlcec skrev 2010-04-21 12:31:15 följande:
    Typisk bögare. Modeintresserad snubbe = bög. Vet väl alla. Styjkekjam!!!!????"!!!!!!!!!!
    ack för stödet! Jo jag menar det.. Kolla på ett par skor. :(

Han verkade så straight, beter sig manligt, har skäggstubb, vill ha massa sex med mig osv. Och så får man reda på att han antagligen är bög, på det HÄR viset. Jag sitter här hemma helt förtvivlad, sambon är på jobbet, han jobbar med en massa män också, det här är jättejobbigt..
  • Amoudara
    Momalicious skrev 2010-04-21 12:26:21 följande:
    Men herreguuuuud! Vad är det för fel på er? Killar SKA inte alls titta på porr! SERIÖST?! Jag hoppas den här tråden är oseriös för annars är ni totalt blåsta. Om han kan ha sex med dig varje dag och vara hård SÅ ÄR HAN STRAIGHT. OCH VADÅ TITTA PÅ PORR?! ALLVARLIGT TALAT. Min sambo kollar inte på porr, och han är helt straight. Och det är väl bra om han inte tittar på andra kvinnor? SERIÖST, ni är helt sjuka ju! Men ja, kasta gärna bort ett förhållande för att han inte tittar på porr. IDIOTER.
    Kolla var tråden ligger, "sandlådan".
  • Sarilariz
    Amoudara skrev 2010-04-21 12:33:30 följande:
    Kolla var tråden ligger, "sandlådan".
    Schhhhhh! *hyssjar* (skvallra inte ;) )
  • Joelbitar
    Sarilariz skrev 2010-04-21 12:33:08 följande:
    ack för stödet! Jo jag menar det.. Kolla på ett par skor. :( Han verkade så straight, beter sig manligt, har skäggstubb, vill ha massa sex med mig osv. Och så får man reda på att han antagligen är bög, på det HÄR viset. Jag sitter här hemma helt förtvivlad, sambon är på jobbet, han jobbar med en massa män också, det här är jättejobbigt..
    Han är otrogen med männen på jobbet {#lang_emotions_frown} Det måste du förstå!! Det är dax att gå vidare gumman!! VI STÖTTAR DIG!! 
    Låt honom inte få träffa ditt barn!! Du vet ju hur bögar är! Den där biskopen som antastade barn va ju BÖG sa påven!!!
  • Sarilariz
    Joelbitar skrev 2010-04-21 12:37:41 följande:

Ja jag börjar tro att det är därför han åker till jobbet varje dag, han är nog otrogen...
    Ojojoj..Men tror du verkligen att det är någon risk för dottern? jag menar, hon är ju flicka och han är bög?

Hur skall jag göra med lägenhet och allt? och vi har en inneboende, vem får vårdnaden om henne? :s
  • Sarilariz
    Joelbitar skrev 2010-04-21 12:41:02 följande:
    www.dn.se/nyheter/varlden/gayrorelse-rasar-mo... KOLLA SJÄLV!!!! DET ÄR SAAAAAANT!!!!!
     Ja om påven säger det måste det ju vara så. Det vet ju alla! Gamla dementa gubbar med toppig hatt ljuger ALDRIG!

Då får jag alltså dottern, men inneboenden är ju vuxen, får han eller jag vårdnaden om henne? hon är ju MIN bäste vän..
  • bubbel

Byt gardiner i nåt rum och se om han märker det...
    Gör han det... jag är ledsen, men då är han bög!
    Gör han det inte... jaaa, då kanske han är bi...

Stoooort lycka till TS, jag liiiider med dig!!!

Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(