• Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • Sarilariz
    bubbel skrev 2010-04-21 12:51:01 följande:
    Byt gardiner i nåt rum och se om han märker det... Gör han det... jag är ledsen, men då är han bög! Gör han det inte... jaaa, då kanske han är bi... Stoooort lycka till TS, jag liiiider med dig!!!
    Har redan testat, både att färga mitt hår och byta överkast till sängen, håret märkte han, men inte överkastet.. Vad betyder det?
  • bubbel
    Sarilariz skrev 2010-04-21 12:54:13 följande:
    Har redan testat, både att färga mitt hår och byta överkast till sängen, håret märkte han, men inte överkastet.. Vad betyder det?
    Bi
  • Sarilariz
    bubbel skrev 2010-04-21 12:58:39 följande:
    Bi
    Men då kanske jag inte måste lämna honom? Fast vi får verkligen arbeta på det här med porren, även om han nu råkar vara bi så accepterar jag inte så onormalt beteende i mitt hem. Han skall se på porr och därmed basta.
  • Momalicious
    Sarilariz skrev 2010-04-21 12:30:28 följande:
    Jag vill ju heller inte kasta bort förhållandet, jag älskar honom ju. Men att inte kolla på porr och att uppmärksamma ett par skor när hela tv:rutan är full av vickande rumpor kan ju inte vara normalt..

Okej, så enligt dig får killar inte bry sig det minsta om utseende, och samtidigt vill du helst att han ska sätta på en annan brud för att bevisa att han är hetero? Vafan..
    Jag kan verkligen inte förstå argumentet. 
  • Xay1de

Han kan ju lida av någon typ av allvarlig skofetisch också. Du bör ta honom till en psykolog omgående. Och låt honom FÖR GUDS SKULL inte komma i närheten av era barn om ni har några.

• Momalicious

Alltså, jag är djupt orolig för er alla i den här tråden. Ni tror att varenda fördom om homosexuella män är sann. Jag kan tala om för TS att det vore nog bra om du och din karl gick skilda vägar, för tror man att nån är homosexuell på dom grunderna så har man en störning. Alternativt har man en väldig homofobi som också är en störning.

• Xay1de
    Momalicious skrev 2010-04-21 13:15:12 följande:
    Alltså, jag är djupt orolig för er alla i den här tråden. Ni tror att varenda fördom om homosexuella män är sann. Jag kan tala om för TS att det vore nog bra om du och din karl gick skilda vägar, för tror man att nån är homosexuell på dom grunderna så har man en störning. Alternativt har man en väldig homofobi som också är en störning.
    Eller så har man som du, ingen förmåga att vara sarkastisk.
  • FH Mamma

Om han är vad jag kallar lite feminin som de på tv som gör om hetrokillar kan man ha bra nytta av honom trots att man inte har sex med honom.
    Han kan dekorera hemmet etc... =)

• Mumin80

Å herregud, betyder det att min man är elektrosexuell????? {#lang_emotions_surprised}

För han är också typ totalt ointresserad av porr, men kan bli jätteupphetsad av nåt nytt datorchassi och ny linux-uppdatering. {#lang_emotions_cry}

Bög är han ju inte för jag skulle kunna färga mig själv och hela huset grönt utan att han märkte det

• Sarilariz
    Momalicious skrev 2010-04-21 13:10:45 följande:
    Vadå vill att han skall sätta på en annan brud?Klart jag inte vill! Men hallå, när han hellre tittar på skor än rumpor, då är det ett varningstecken juh!
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(