• FruW

Plus igen efter mf/ma

Havsklippan - har följt din resa de senaste dagarna, och suttit framför datorn och hållit tummarna för att allt ska gå vägen för er. Vet inte vad jag ska säga... Sååå himla ledsen för er skull! Gråter Finns det några chanser att läkaren sett fel och att ni kan få ett bättre besked i nästa vecka? Finns det något de kan göra för bebisen??

Tänker på er och skickar tusen och åter tusen kramar till er! Hjärta

/Mimmi

• FruW

2(3!!) barnsmamma - stort grattis till sonen, sååå söt!! Skönt att höra att allt gått bra och att du är nöjd med din förlossning!

Kram från mig

• FruW

Röntgen - nu blev jag nyfiken, får jag också se dina bilder??

• FruW

Maria204 - GRATTIS till ett fint VUL, sååå glad för din skull!

PVMS - hoppas ni snart mår bättre! Min kollega som nyss fick barn kräktes och var dålig i magen någon dag innan hon födde, så det kanske är ett tecken Flört (försöker se det positivt)

Havsklippan - alla mina tankar hos er, hoppas att allt går fint i morgon o att ni får positiva svar!!

Många kramar från en gästspelande Mimmi

• FruW

Havsklippan - jag vet inte vad jag ska säga.. Så ledsen för er skull, är verkligen inte rättvist att ni (eller ngn) ska gå igenom allt det här! All styrka och kärlek till er!! Hjärta

Maria - angående din svägerska. Jag tycker det verkar va en bra idé att berätta för din bror först, så kan han förbereda henne. Läste ngnstans ett tips i en liknande situation, och det var att inte berätta om sin graviditet öga mot öga med den personen man är orolig över ska bli ledsen, utan kanske säga det på telefon, skicka ett mejl, brev, sms.. Kan låta tråkigt och hårt, men då ger man personen en chans att reagera som den gör, utan att den behöver kontrollera sitt ansiktsuttryck mm.. O så kan du be henne höra av sig när hon orkar. På det sättet visar du att du är öppen för att hon kan tycka att det är jobbigt. Men samtidigt tror jag att hon kommer tycka att det aär annorlunda med er som själva har haft era problem. Lycka till iaf!!

Ursäkta att jag skriver i er tråd utan att eg höra till, men jag läser den ofta är så kul att se hur det går för er!

Kram till er alla

• FruW

Mabaja - usch vad jobbigt för er! Du har ingen familj eller ngn bra vän du kan ringa som kan komma o avlasta er en stund? Kanske kan din man ta Wilma en stund i morgon med lite hjälp, o du få lite egentid??

Skickar en stor kram till dig iaf!!
    /mimmi

• FruW

Havsklippan - jag är så ledsen för er skull, att det inte gick att göra något för er lilla flicka! Önskar er all lycka till, att det ska gå så bra som möjligt på sjukhuset och att ni så småningom känner er redo för nya försök. Såg att några har skrivit om foton här i tråden, om ni orkar och det känns rätt tycker jag att det är en bra idé, kan vara skönt att ha om ett tag. Massa kramar från mig! Hjärta

Röngten, oh vad spännande!!! Snart har du lilla Ines här!! Glad

• FruW

Grattis till lilla Ines Röntgen! Underbart att höra att hon är här nu och att du mår bra, trots blodförlust o allt..! Såå duktig du har varit!

Stor kram till både dig och Ines!
    //Mimmi

• FruW

Stort GRATTIS till lillkillen BJORNIS!! Tycker du ska vara jättestolt över dig själv, trots att du blev "snuvad på slutfasen" du har ju kämpat som en riktig hjältinna!! Skönt att höra att du o sonen mår bra!

Stor kram från mig

• FruW

Röngensyrran - ville bara säga stort GRATTIS till din fantastiskt söta Ines!! Lite nyfiken - hur har det gått med ditt ex, har han kommit och hälsat på dottern?

Stor kram till alla er andra kämpar!
    //Mimmi

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma