Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Hmm... tjejer, tycker ni det verkar vara någon idé att försöka få till ett VUL innan jag åker på semester på fredag? Om jag får ett på torsdag vore jag troligtvis i 6+4 då....
    Känns så trist att åka på semester och kanske bara gå omkring och oroa sig...

• sugarrush

Åh vad bra muffe! Skönt att höra!

• sugarrush

Klart bebisen lever Muffe!
    Var glad att du mår illa. Det gör INTE jag och det gör mig så himla sur. Varför kan inte jag få några symptom. Det känns ju precis som sist  det här, och det gör mig lite orolig.

Nej jag vetifan om jag kommer ringa faktiskt. Känner på mig att de bara kommer tycka jag är löjlig.

• sugarrush

Jag hade en släkting som hette Tage, och jag tyckte det var coolt. Men det gick inte igenom hemma. Jag har också alltid gillat Nils, men nu har det ju blivit så vanligt...
    Ingrid och Märta var mina absoluta favorit-tjejnamn, men de gick heller inte hem hos sambon. Alla namn med å, ä och ö går ju bort eftersom sambon är från England. 
    Svårt det här!

• sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-09-06 13:02:42 följande:
    Sugar, kanske är bäst att du inte ringer någon utan låter dig gå ovetandes? Det är säkerligen ingen fara ju, men om det skulle vara det kanske det är bättre att få en bra resa och få ett dåligt besked sen?
    Vilket ju inte kommer hända, för i denna tråd finns numera inga dåliga besked...

Förutom att jag mår asilla och fick lämna lunchrummet på jobbet... hur ska man smyga undan med detta illamående?
    Tack för att ni tänker på mig!
    Jag känner mig faktiskt mycket mer positiv idag. Jag startade en tråd för att fråga om just CB digital och det verkar som om många upplevt samma sak, och det har ändå gått BRA för många!
    www.familjeliv.se/Forum-2-286/m54344670.html

Även om jag inte har så många symptom, så har jag iallafall påtagligt ömma bröst. Får ta fasta på det tecknet, och så länge de  ömmar som de gör nu (känns som två enorma blåmärken) så tror jag att det ska gå bra.

• sugarrush

Haha Muffe, det låter bra. Det blir väl samma dag som mig isåfall?
    Jag har bokat VUL 21/9!

• sugarrush

Jag tog mitt på lunchen eftersom det ligger rätt nära jobbet. Så misstänker förhoppningsvis ingen något.

• sugarrush

Jajemen! Han längtar lika mycket som jag!
    Ifall allt går bra då, tänkte vi börja berätta för familjerna efter det ultraljudet. Ska bli så kul, eftersom vi båda har varsitt syskon som också ska ha barn nästa vår!
    Ska din kille hänga med?

• sugarrush

35 MIL??? Menar du inte 35 minuter? Annars tycker jag sjukt synd om dig....

• sugarrush
    Cat79 skrev 2010-09-06 20:36:02 följande:
    Vi har inga namn ännu men följer er diskussion och det är alltid kul. Är ni hemliga med namnförslag till bekanta? Min sambos syster ska ha i okt och jag vill vänta och prata namn tills efter att hon fått så jag inte säger något bra som hon även gillar (tror inte hon skulle ha mage att ta det men men). Edvin är fint men det tycker inte min sambo. Förr el senare kommer man väl på några namn på varje kön, kul och spännande men svårt.

Jag är lite nervös för att någon av våra syskon som ska ha barn nästa vår (sambons bror ska ha i februari och min syster ska ha i mars) kommer "sno" något av våra namn.. Vi har liksom bara ett killnamn och ett tjejnamn, det är så himla svårt att hitta namn som är tillräckligt bra i både Sverige och England (sambon kommer därifrån). 
    Kommer dock inte prata om namnen för bekanta, kanske håller det hemligt för familjen också, jag vet inte.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma