Plus igen efter mf/ma

God morgon!
Tack för alla grattis, ni är så himla rara!
*kramar till er alla*

Grattis fröken SJ!
EGO: Fick veta igår att mina låga järndepåer kenske inte beror på miff MF. Vilket både jag och min bm trodde utan det kan lika gärna bero på levern som jag tidigare haft lite problem med i och med min tarmsjukdom. Känns ju inte sådär jättekul så imorgon ska jag ringa min tarmdoktor. Antar att han inte kan se min mödravårdsjournal så han kan se vad jag hade för värde.......
Sedan undrar ju jag hur tidigt det är möjligt att känna bebis????

LÄngtan: Vad skönt att få vara hemma trist med bänkskivan.
Jag har ringt min tarmdoktor idag och i december var mina depåer på 17 vilket kanske var lite lågt men inte alls särskillt dåligt.Funderar om jag ska ringa min BM och fråga vad hon fick fram för värde. Känns i alla fall skönt att det inte verkar vara någon fara alls.
Odd: Vilken sötis!
Ser att ni diskuterat amningskudde. Jag har inte haft någon till mina tidigare barn och har inga planer på att köpa någon nu heller MEN det är säkert jättebra!
Själv hade jag öppning i morse så jag sov uselt imorse vilket gjort att jagsovit typ hela eftermiddagen. Känner att jag varit en USEL mamma till mina barn men det blir väl bättre. Dessutom mår jag ju illa hela kvällarna så man har ju inte energin på topp direkt. Klarar mig inte utan mina postafen heller för då slutar det alltid på samma sätt. URK. MEN jag får väl se det som ett positivt tecken men nu är jag ju i v14 imorrn så jag tycker det borde ge med sig snart!
Lallan: vilka sötisar!
Igår blev det att vi berättade för mina kusiner ochmin faster om bebisen. Min faster fyller år 5 aug och vi har ju bf den 2 så vem vet om vi prickar hennes födelsedag. Jag ka ändå inte låta bli att vara lite nojig men det lär jag väl vara hela tiden..... nu ser jag fram emot RUL så man verkligen får se att allt är OK. Det är 1 månad kvar ungefär. Tisdag v 10 är det dax!
Cat: Vilken sötis!!!!