Plus igen efter mf/ma
Haha....värsta spamming-time idag
...men nu är det promenix i skogen med mannen som gäller ha en trevlig lördag alla goa tjejer.
Haha....värsta spamming-time idag
...men nu är det promenix i skogen med mannen som gäller ha en trevlig lördag alla goa tjejer.
mallanis: 
STORT GRATTIS FRÅN MIG...ÄNTLIGEN! 
Ja här hittar du kända ansiktet. Så himla roloigt när ni droppar över en efter en. Härligt! Snyggt jobbat!
Här borta är det också ganska surt. Fått tillbaka nässelutslagen över hela kroppen. Kliar som om det är mskar under huden. Det bränner också....helt vansinnigt. Kan inte ha trosor eller BH på mig.
. Var hos VC läkare härom dagen men han sa att det är gyn.läkare som tar all det medicinska när man är gravid.
Värsta är att jag kliar så det blir sår. Värst är det på natten så det går ju inte att sova. BM sa att det inte finns läk. tider. Ska till henne imorgon hon då skulle hon innan samtala med gynläk. Ska också lämna kiss för misstänkt UVI. Fick Tavegyl av VC läkaren skulle ta 6 om dagen. Vansinne! han trodde det beror på hormonell omställning. Har haft det en gång innan i våras efter MF:t fick då Betapred och det funkade. Men det vågar inte VC läk. skriva ut. Klass c prep. Ska bli spännande att se om gyn.läk vågar. Något måste jag få för detta funkar inte!
BM ville också ta något lever prov. Det menade hon också kan vara uppkomsten. Levern orkar inte med att rena som det ska. Jag tror det har med hypotyrosen att göra. Binjúrarna orkar inte med att bilda kortisol...det är därför jag mådde så bra på betapreden (det är ren kortison). Har börjat ta binjure extrakt för att hjälpa binjurarna nu...för detta vill jag INTE ha tillbaka.
Men jag blir lite rädd bara i vecka 17 och redan så mycket konstigheter...skulle gärna vilja slippa UVI med GBS (på köpet
).
Ska i nästa vecka ta den där förbakade biopsin på sköldkörteln också...Tror jag dör är det inte det en så..
.
Ursäkta mitt klagande......
Skriver inte så mycket i tråden eftersom det är lite jobbigt just nu. Tänker på er tjejer! KRAM
Tack bästa rontgen!
Styrkekramar till rontgen och Sofy....måste vara skit jobbigt.
rontgen vad är felet? Har bara läst om kateter.Varför vill de ge dig det?
Imorgon ska de ta blodprov för gallsyror. De misstänker att jag har för mycket av det. Därav klåda. Antar att de misstänker hepatos. Men jag tror själv inte att det är det. Ska träffa läk på torsdag för ev fortsatt behandling. Vill verkligen inte ha Hepatos då det kan riskera att fostret får syrebrist och att det finns risk för foster död. Det vanligaste är att man igångsätter väldigt tidigt (v 36).
Kram till er alla fina ch duktiga mammor