sofy skrev 2010-10-05 22:13:55 följande:
Hahahahahaha, nä ja vet! Jag säger samma sak, läkare o sköterskor också som ser mina journaler. Dom säger alltid "Oj, född 87 och med en sån unik sjukhistoria.." Jappjapp ;) Inte konstigt jag vill jobba inom vården, haha! Om jag skulle begära ut dom från varje sjukhus jag varit på så skulle de vara huuuuuuuundratals, MINST! Har inte ens skrivit ens 1/10 här av allt ;) Jadu, sprickor på ländryggen.. man tävlar i utförsåkning ;) Och så gränslar man en käpp i super g under hoppet o flyger åt helvete. 4 sprickor va de, så inte så farligt, men ont. Och mycke besvär fortfarande. Mitt lösa underben spökar också och jag gruvar mig redan för hur de ska gå när jag är stoooor! Men de e ett senare problem.
Jag har också låg smärttröskel ;) Är utredd på smärtkliniken på Astrid lindgren när jag va liiten, nu fortsätter ja att behandlas på Smärtkliniken på St göran :) Dom e bra o ha ibland!
Hahaha nä men ländryggen går ju ihop me svanskotan längre ner ;)
Och en grej till.. de roligaste av allt är att mina föräldrar är kärnfriska. Och både hypotyreos och trombocytopeni "ska" vara ärftligt, astma vet dom inte varför så.. jag är ett mysterium :D
Hahahaha! Ja men då så...då har vi ju hittat ett ställe iallafall på din kropp som är oförstörd...SVANSKOTAN!!!! Tycker det är häftigt med utföråkning. Det var en av mina drömmar som liten att få tävla i det. Så himla svårt och så jädra coolt. Om man blir duktig på det ja...då är man helt enkelt otroligt duktig. Krävs mod vilja och styrka men även massor av teknik. Vi har stuga i Funäsdalen..vet inte om du känner till de Alpina områdena där. Sen åkte vi mycket i Hemsedal på helgerna

. Älskar att köra rikigt fort..men något super G skulle jag inte ge mig på. Vi kan inte åka upp i denna säsong eftersom bebisen ska komma då. Möjligtvis om vi kan ta vecka 2 men skolorna har ju börjat då. Körde fort i 7:e månaden förra gången gick hur bra som helst. Något mindre rörlig iof.
Du har inte varit på Galdöpiggen och tränat på sommaren? Så himla fint där. Suck nu blebv jag sugen. Det sitter i det där. Har åkt sen jag var 5 ca och ja du vet det sitter i svanskota...ups...ryggmärgen menar jag .