sofy skrev 2010-10-13 19:15:54 följande:
"Teutonia presenterar även en helt ny vagn som som kommer att heta BeYou!. Den ser ut som Cosmo, men har vändbart handtag som har ungefär samma konstruktion som
Bugaboo Cameleons vändbara handtag. Den är också mindre hopfälld än de andra teutoniavagnarna, 76,5x62,5x33,5 cm. Teutonia BeYou kommer i mars 2011."
Så står de ju, måtten du ville ha iallafall ;)
Tack för att du hittade sidan...men det är också det enda som står om vagen och jag söker lite mer och lite annan info. men men snackade med Babyproffsen och de skulle på mässa til helgen om just denna vagn så jag skulle ringa dem nästa vecka.
Alltid kul med vagnar

Sen har vi ju kommit på att vi måste ha en större bil. HAHA! Detta blir ju bara bättre och bättre. varannan vecka är vi ju 6 st så det får bli en 7-sitsig bil. Jaha så nu ska man leka busschafför också. För det blir ju jag som får köra den stora till vardags (mannen har tjänstebil). Nu har jag en sån fin smidig Seat IBIZA. Kan man knö in och parkera precis överallt

. Och nu ska jag köra en sån där skit stor buss. HAha! Jag garvar åt detta...inget sexigt litet sportåk här inte

Svår att ragga med (skojar). Min son sa idag..."ja men mamma vad bra den kommer precis se ut som en av skolbussarna som stannar utanför vår skola".

YEA!
Hur mår du annars? Har det varit en av de lugnare dagarna idag?