Plus igen efter mf/ma
BLÄ för UVI:r..vem har kommit på sån skit?
BLÄ för UVI:r..vem har kommit på sån skit?
Sofy: Imorgon ska jag göra den där finnålspunktionen. Är nervös. Har varit och köpt Emla kräm. Får hoppas på att det funkar
. Jag sa att jag inte hade höga TPO-värden va? Alltid något. Vet inte rikigt hur det funkar men man kan väl ha struma (förstorad sköldkörtel) utan förhöjda TPO-värden va? Ska se om jag hittar något om det.
2barns mamma: Ja danskan är ju ett skitsvårt språk. Sen förstår ju inte de på Jylland svenska heller. De 3 första veckorna på min arbetsplats fick vi alla prata engelska för att förstå varann.
Alla tror ju att danskarna fatttar svenska, men vi inte fattar dom liksom. wrong! Kul att din flicka pratar så fint! När man bott där ett tag tycker man faktiskt att det låter rikigt naturligt och fint. Iallafall jag. Sen bytte jag ut svenska ord till danska och ja...till slut blev det väl danska. Jag bodde i Silkeborg och det ligger väl inte så långt från agerskov om jag inte missminner mig. Där börjar de väl prata med lite mer sönderJysk eller? Ju mer söder ut man kommer desto mer låter danskan som tyska. Har du varit i Silkeborg? Kan verkligen rek. det. Där ligger ju Himmelbjerget och alla fina sjöar och bokskogar en otroligt vacker stad. Kan rek. vandrarhemmet som ligger precis vid vattnet och är super fräscht. en Weekwnd tur kanske?
Jag kom tillbaka till Sverige var då utförsäkrad från FK och skattade i Danmark, årskiftet 99/00. Ja det var några roliga år i mitt liv. Man tjänar ju så mycket bättre där
. Har du planer på att stanna i Danmark? Hur går det med din föräldrapenning där?
Happiness!!! Hur har det gått med det läskiga testet idag?!
Hade sån tur så jag vaknade med diarée imorse. Haha! Eller vatten-bajs som barnen säger