Plus igen efter mf/ma
Odd, är du här? I såna fall, dyk in i "vi som längtar...."- tråden och peppa Sugarrush med din expertis och klokhet!
Odd, är du här? I såna fall, dyk in i "vi som längtar...."- tråden och peppa Sugarrush med din expertis och klokhet!
Grattis till alla lyckade UL idag o senaste veckan! :) Så glad för er skull!
Är lite off just nu bara, mår inge vidare. blä! De gamla vanliga, huvudvärk, illamående..
Vecka 19 nu iallafall!
Ni som har barn sen tidigare.. Är jag alltför optimistiskt och orealistisk om jag tror att jag ska kunna gå på möhippa och/eller bröllop i samma veva som BF? Jag tänker att det kanske går om inte bebisen har kommit än och man har tillgång till bil och sjukhus nära och så?! Det är verkligen en av mina absolut bästa vänner så jag vill inte missa det :(
Den där lilla Wilda låter ju alldeles underbar :)
Jäklar, vad många det är som är långt gångna nu.. Odd och Kajsalisa till exempel. Vecka 14 för mig idag! Inte så långt kanske men mår jättebra nu efter gårdagens ultraljud. Ska sluta noja mig nu!
Förresten, är det "farligt" för magen att ha tajta byxor som sitter åt lite för mycket runt magen? Har gått upp 3 kilo nu och vissa jeans sitter lite väl tajt tror jag. Men det är lite tidigt att köpa mammabyxor än, har knappt nån mage alls. Trivs bäst i kjol just nu men vill kunna ha byxor också.
I såna fall är den lika lång som benet, haha