Plus igen efter mf/ma
Telgebo, du kan väl vänta tills imorron med att berätta för oss, ok?
Telgebo, du kan väl vänta tills imorron med att berätta för oss, ok?
Telgebo, gratttis!! vi sa ju det!!
Tänk nu på detta: Den som oroar sig i förväg får lida dubbelt så mycket"
Nu har du ju lidit i flera veckor UTAN någon anledning alls eftersom du har en levande BEBIS i magen, nu får du njuta och pusta ut!
Oh shit, vilken "mensvärk" jag fick nu....nojjar och tänker att förlossningen startat haha!
Jag börjar faktiskt bli rädd att tiden går så fort och att vi ska ha bebis.... vi liksom. Kan inte förstå det. tänk om hela livet som nu är så perfekt inte blir perfekt längre? tänk om jag och sambon inte orkar kramas, om vi inte kan resa som förr och ja..... läskigt är det!!! Kan inte fatta det!
Dagens fråga: på förlossningen, föder man alltid i deras snygga skjortor där eller tar man med eget?
Det låter lite jobbigt men tipset ovan om att räkna till 30 eller tänka efter lite innan man säger ngt, klagar eller så är nog rätt bra!
sugar, nu är du ju inte lika långt gången som jag men jag märker att jag blir gladare och piggare om jag sover mååånga timmar. Man kan nog lätt bli irriterad om man är trött, det är nog det enda jag märker men jag tror inte min sambo är drabbad av detta från mig, än
Men sov och vila så mycket du kan och se till att ha egentid hemma så tror jag det blir bättre!
samt att räkna
Hm imorse när jag skulle till jobbet så blev de helt blött, ursäkta mig... det är nog ingen fara, för det har inte kommit mer. Men är det normalt? :) Det var inte vattnet som gick för så mycket var det inte men lite grann...
En annan sak som jag tänkt på. Är i v 32 strax, och trodde att man skulle känna bebis mer och mer men denna vecka har han varit rätt lugn tycker jag, nästan så man blir orolig. Jag känner ju rörelser men jag hoppades och trodde att det skulle komma massa jättesparkar och så man såg riktigt synligt men den tiden kanske är över, enligt Pampers grav.kalender?!!
Hur upplevde ni det, ni som gått längre. Ser och känner man mindre sparkar nu mot slutet?
Sugar, nu är det snart dags för KUB va? Har du lämnat blodprov?
MCT-va smidigt med dina veckor, perfekt ju
Jag tycker min mage minskar i storlek men vågen ökar, hmmm!
Ikväll ska jag ha en riktig hemma-spa-kväll med mig själv, ska bli skönt. Du får hänga på med samma idé Sugar, du som också e hemma själv! Så kommer vi må skitbra sen!
Jag tror jag kommer beställa tid för klippning och slingning av håret i april, för att vara fräsch inför bebis ankomst och efteråt. Det är väl helt ok att färga en gång under graviditeten?