• Muffe

Plus igen efter mf/ma

Äh jag ringer inte in, det är ju säkert helt normalt. Det gör ju inte ont alls.
    Jag är ju bara i v 32, lååångt kvar. Dock inte jättekul att man inte ens kan röra sig utan att det ska bli hårt som en boll i magen

Å sugar, gott gott!

• Muffe

Japp det är väl träning, fast nu gör det lite ont nedåt, typ mensvärk i ljumskarna haha! Normalt det med?

• Muffe

Sa ju att du skulle komma hem igen sofy, fast det känns so mdet inte dröjer så länge innan du ligger där om du är öppen 1 cm?!

• Muffe

Sugar, HM har sköna svarta med hög mudd som är bra

• Muffe

En fråga om bäddning i barnsängen:

V har köpt madrass, bäddmadrass typ, kissskydd, lakan och de får väl ligga i den ordningen antar jag

Kudde har vi ingen än men ska köpa, men VAD har bebis över sig?

Täcke i maj och sommar känns varmt? Läser att många har en filt med påslakan på, men är det ngn speciell filt eller vad har man då?

• Muffe

Bör man tvätta madrass, skydd, spjälsängsskydd å sånt innan man anvvänder det? om det är helt nytt alltså.

• Muffe

v 32 nu och nu finns veckans bild i mitt galleri

• Muffe

och fortfarande + 10 kg, vågen står still just nu

• Muffe
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-05 13:40:51 följande:
    Otroligt fint går inte att beskriva jag vill bara också ha den magen.
    ÅÅh sen fick jag såklart syn på byxorna (MINA) åååh rosa gud så fina dom är var har du köt dom är det grav byxor eller vanliga ?
    Såg nästan ut som pyjamas haha men det är det väl ikke ?
    Tack vad du är söt!
    Ja köpte dessa mammabyxor (de rosa) på 4mom.com tror jag. Pyjamasbyxor och såååå sköna. Dock svindyra enligt mig, 5oo kr men så värt de!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma