Plus igen efter mf/ma
Kul med uppdatering direkt från förlossningen haha!
Kul med uppdatering direkt från förlossningen haha!
Sugar - blev det nån "spa-kväll"
Jag duschade länge, peelade kropp och ansikte, hade ansiktsmask, försökte raka mig haha och nu är jag heeeeet slut. Magen är stenhård och har sammandragningar var 30:e minut ungefär, men det är väl normalt så länge de inte gör ont...
Nu blir det snart fruktsallad och en gravidtidning och sen brynplock och lite så...
du skrev ju faktiskt att du hade MA på gång, så jag tror Sofy undrade lite om du var gravid nu igen!
Men, som Happi säger... vill vi stänga denna tråd? Vi kanske ska prata roliga saker som denna tråd ju faktiskt är till för!! ![]()
Näää sofy, tog du inte med laddare?
Haha, fick du upp benet på väggen i en dusch? eller från badkar? Om jag försöker sätta upp foten mot väggen i duschen så är magen i vägen så jag ser ändå inget och jag når inte fram med hyveln till längst ned på benet
Men jag tar det jättelugnt, sitter hela tiden på jobbet å tar det relativt lugnt hemma, ändå sammandragningar. Konstigt. När jag reser mig på jobbet kommer de, när jag reser mig upp på natten kommer de osv....
Ska man inte ens kunna röra sig?
sofy, om du blir kvar får du be sambon åka o hämta eller köpa ny
eller låna av ngn på förlossningen haha
Jag har också svårt att slita mig från tråden hihi!
Men du fick ju en liten myskväll sugar! Tror du att du är piggare nu när sambon kommer hem?
Åh är det nån som har Weleda havandeskapsolja, är ju sååå skönt att smörja in magen med den och känna lite gensvar där inifrån! Mys!
Hhi, sambon är så gullig. Han har jobbat mycket denna vecka och ofta kommer sms och han skriver alltid och frågar hur det är med OSS, hela tiden
Jag är inte bara jag nuförtiden utan nu är det bebis och jag!
Undrar hur det går för Sofy
här sitter jag och skriver ner mina sammandragningar, emellanåt lite mensvärk typ. Just nu är det en var 30:e minut som tidigare...
Snart ringer jag och rådfrågar ngn