Plus igen efter mf/ma
Var är ditt barn på 3 år? Hon/han måste ju ge dig massa energi och livslust!
Var är ditt barn på 3 år? Hon/han måste ju ge dig massa energi och livslust!
Fast om hoppet är ute telgebo, då kanske du ska återgå till systertråden? Det är ju bara jobbigt om du läser här inne om våra graviditeter om du inte är gravid själv ju?!
Tjejer, är det normalt att ha en obehaglig känsla/sammandragning så fort man står eller går i v 31?
Jag har suttit ca 4 timmar och stått ca 4 timmar på jobbet idag, och när jag kom hem och även lite på jobbet så är det så himla obehagligt att framför allt gå! Är det normalt?
nu när jag kom hem hade jag tänkt baka men det finns ingen chans, ska ligga hela kvällen. Dessutom är sambon bortrest. Shit, är orolig att bebis tänker komma men så illa är det kanske inte?
Men ska magen verkligen bli hård bara för att man går tio meter?
Någon som har lust att råda mig enligt mitt senaste inlägg?
Bör jag oroa mig?
Sofy, jag missade ditt inlägg, det skrivs ju så mycket :)
Tack för svaren tjejer, litar på er och att det är lugnt! Blir lite nojjig eftersom jag är ensam hemma hela veckan och inget får hända!
Det är dock surt att man inte kan ta en promenad utan att de ska göra ont, bara att hämta posten är jobbigt.
Men säg att man föder för tidigt, undrar vad första tecknet är då?!
telgebo, visst hette du väntan efter liten eller ng sånt förut? känner igen dig.
Wohoooooo, grattis MCT!!!!!
Nu har jag bakat en hallon och blåbärskaka, en liten försoningskaka.... nån som vill ha?
Godmorgon!
Jag har upptäckt att jag nu på mornarna är svullen i ansiktet men det lägger sig ner efter ett par timmar. Vad kan det vara och varför just i ansiktet?
Men fusk, vad mycket TUL och UL du får göra Sofy, och alla andra känns det som... snyft.! Mitt senaste var RUL, man vill ju gärna se att allt är ok där inne!