• Muffe

Plus igen efter mf/ma

KUB är ett vanligt ultraljud, jättehärligt, om allt verkar ok förstås! Men det går säkert bra!
    Enligt mig var detta det häftigaste ultraljudet, på RUL ser man inte bebis lika tydligt längre.

Jag kommer köra lite enkelt, låång varm dusch, kroppspeeling, ansiktspeeling, rakning så gott det går haha, ansiktsmask efteråt, noppa ögonbryn och sen slappa i soffan i morgonrock och kolla på tv och äta fruktsallad eller smoothie!

• Muffe

Ok då färgar jag mitt hår Vissa säger ju att det är sååå skadligt. Märkte du skillnad på resultatet, de säger ju att man kan få oönskat resultat.

Vi har inget badkar heller men dusch funkar ändå, dock inte lika mysigt!

• Muffe

Vad bra, då är vi två som har hemmaspa fast på olika håll, mysigt

Hm, fotbad... har iofs ingen balja för det men det funkar väl med en hink haha!

• Muffe

Sluta oroa dig nu telgebo, du såg ju faktiskt med egna ögon att han/hon levde häromdagen!! du måste leva på det annars kommer du gå under!

• Muffe

Kan vi inte starta en tjafs/ält-tråd istället... vi med Plus igen efter mf/ma som gillar att tjafsa

• Muffe

Oroa dig inte, allt är bra!

telgebo skrev 2011-03-04 13:17:47 följande:
    okej jag tänkte skriva nåt som hänt som inte är bra men tappade lusten när hela tråden är emot mig ov stötrtar 2barns mamma så jag skiter i det
  • Muffe

Våra helgplaner är att kanske börja montera sängen coh fixa med det, mys!

• Muffe

Vi kanske kan ignorera alla tjafs-inlägg? då lägger det sig nog rätt fort!

• Muffe

NÄ telgebo, du har inte ett för litet foster....

ok, det hade jag med, men varför lever den då fortasfarnde i v 32????

Sorry, tjejer, kan inte låta bli att kommentera. Upprörd idag! haha

• Muffe

Telgebo, du sa ju själv häromdagen till mig när jag undrade om mitt bf, att man kan ha ägglossning senare än man trodde, men det gäller inte i ditt fall eller?

Kanske är lika bra att du får MA, eftersom d redan bestämt att det ska vara så?
    Då slipper du oroa dig längre och kan gå vidare med andra planer i ditt liv!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma