• Muffe

Plus igen efter mf/ma

Håller förresten tummarna MCT att allt går bra, skriv när du kommer tillbaka!!

• Muffe

Haha jag älskar att baka. Har energi i alla fall på jobbet men sen när jag kommer hem brukar jag inte orka med alla planer ändå.
    råkade visst säga att jag ska baka tills nästa föräldragruppsmöte också,hm

2 ägg
    2 dl strösocker
    2 dl mjöl
    2 tsk vaniljsocker
    100 g smält smör
    Citronskal från 1 citron
    Bär efter eget behag, tex hallon och blåbär
    Pärlsocker

Vispa ägg och socker fluffigt. Rör försiktigt i vaniljsocker, mjöl, smält smör och citronskalet.
    Häll smeten i en smord form, strö över bär och pärlsocker
    Grädda kakan i mitten av ugnen. 35 min. 175 grader

• Muffe

telgebo, jag var lika nojjig som dig, nästan, i början, och jag tror faktsitk att en del i tråden blev lite "trötta" på mig också, det var folk som skrev det och efter ett tag inser man att det är ju bara att boka ett VUL och VÄNTA!
    Vi kan inte förhindra ett missfall hos dig och varför skulle du får missfall igen, om man tänker statisiskt?

Baka min kaka så har du ngt att göra en stund!

• Muffe

Bäddar man med täcke i vagnen eller räcker åkpåse?

• Muffe

Hm och en åkpåse, köper man en som "tillhör" vagnen eller finns det massa att välja på där?

• Muffe

Jag förstår! Får kolla på det när vi hämtar vagnen! Vill gärna ha en i nån rolig färg eftersom vi har diskret färg på vagnen!

• Muffe

Telgebo, du kanske skulle boka tid hos en kurator för att prata av dig?

• Muffe

Du kan väl prata om allt som tynger dig, om allt du skriver om här.

Alla har rätt att uppsöka vård, men visst, man får säkerligen betala det själv. Vet någon i tråden som fått kuratorstöd efter flera missfall! Det är värt att prova!

• Muffe

VAD tycker du är roligt då telgebo? eller har världens rasat helt? Var har du din dotter/ditt andra barn?

• Muffe

Du kanske ska uppsöka sjukvården om det är så illa?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma