• Muffe

Plus igen efter mf/ma

needtobreathe skrev 2011-01-19 15:33:34 följande:
    Meh.. försvinner dagens fråga me Muffe då också? Haha! ;)

Får vi se vem du är snart? *nyfiken*
    Självklart INTE
  • Muffe
    needtobreathe skrev 2011-01-19 15:35:13 följande:
    Vad svarade du på? Dagens fråga eller om vi får se vem du är? ;)
    Såg itne fråga nummer 2, jag menade att dagens fråga inte försvinner Vem skulle jag då fråga alla saker! hihi.

Ja jag kanske vågar visa vem jag e snart
  • Muffe
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-19 16:46:18 följande:
    Sötfilur:
    Söt som socker !!
    varför bytte du nick ?
    Muffe buffe

Jag vill byta men änså inte mitt nick är ju jag haha 
    För att börja om lite på nytt, känns som det finns massa folk/vänner här inne som jag anar att de vet att jag är jag, och då börjar jag om på nytt med nya, men inte så knäppa frågor Hihi...
    Men lite översliskigt gulligt namn va hahaha!

Nu kanske jag ska jobba lite, pyret i magen är vaken och rullar runt
  • Muffe
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-19 16:58:04 följande:
    Nick passar sig gulliga du och en miranda nalle oxå

Du får ta din hand på magen från mig och klappa bebben från mig
    Älskar dessa nallar haha

Nu har jag klappat på magen och han kickar tillbaka
  • Muffe

Spännande Odd!

Själv är jag så himlans trött och seg. Kanske vilar för lite?
    Nu på mornarna när jag åker till jobbet slår mig alltid en tanke om att jag har glömt bebisen hemma haha, men sen inser jag ju att den är i tryggt förvar i magen, där den för övrigt kickar runt massor just nu
    För första gången på flera flera veckor vågade jag imorse äta liiiite frukost innan kl. 9.00. Tidigare har jag bara spytt upp det men idag gick det bra

• Muffe

Färenevik, jobbigt med sammandragningar... jag har det nog också men de känns inte än men magen blir stenhård.

Konstigt att det är så lugnt här inne idag, är alla ute i solen må tro? Hoppas det är sol imorgon, är ledig då och skulle vara skönt med sol på kinderna. Har fått som små röda utslag, som ser ut som början till finnar fast det är inte det.... ngn som vet hur man blir av med dem? Har haft dem många veckor nu. (dagens fråga )

• Muffe

just det, en fråga till. Det verkar som om alla får hem papper, eller att man i alla fall får se bm skriva in ens värden m.m. Min verkar inte göra det, när vi är där skriver hon ner allt huller om buller på ett block och jag får inget papper med mig hem. Sist glömde hon även ge mig moderskapsintyget fast vi frågade om just föräldrapenning etc...

• Muffe

Grattis Odd, så himla sööööt Nu vill jag ocskå ha bebis.

Jag är lite glad för idag frågade den första personen mig under denna grav. om jag ätit för mycket mat eller om jag var gravid, har ingen frågat förut så jag är glad att det nu syns att jag är gravid
    Gått upp snart 6 kg!!! Nojjar mig en del över vikt och hur kroppen ska se ut faktsikt, och är livrädd för bristningar, speciellt röda/rosa på magen... men det finns väl inget man kan göra

Ang. fp, vet jag nu att jag får ca 10-11 000 kr från jobbet i maj och sen försöker vi nu bestämma oss hur vi vill förlägga ledigheten. Vill man vara hemma mer än ett år? Hur är det att vara hemma?

Kommer nog sluta i mitten på april tror jag, då har jag 3 veckor hemma innan bf. frågan är om man tar semester då, eller går hemma utan pengar, eller tar av mammadagarna?

Klurigt. Men mycket pengar blir det ju inte sen, ca 8000 kr i månaden kanske om jag vill snåla med dagarna och sambon vill ha alla sina dagar.

• Muffe

Vilken bra förklaring färnevik, man vet väl inte hur man kommer tycka det är att vara hemma. Hur ska man kunna veta det? Jag tror jag kommer gilla det, men frågan är om det är långtråkigt...

Det tär ju lite på ekonomin såklart, att nu få ut ca 8000 kr istället för 18000 märks ju lite....

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma