• Muffe

Plus igen efter mf/ma

oppps inte länken ovan för den gick typ till sexsaker eller sånt haha... ska vara 4mom.se men de hålle visst på att stänga ner sidan tror jag... synd!

Byxorna är verkligen supersköna!!! Ska se om jag kan hitta dem på nätet. Återkmmer isåfall

Sugar, heeeelt normalt Har hänt mig med men det är bättre nu faktsikt!

• Muffe

Här var det lugnt idag.

hur går det Sofy? är det på gång snart tror du?

• Muffe
    MCT79 skrev 2011-03-05 20:05:01 följande:
    Det får vi väl se...
  • Muffe

Trist med bilen sugar!

Åh stackars Sofy, det låter verkligen som att det är på gång, tänk om du föder hemma??

Jag sitter mest och suckar på jobbet, magen är tung och det går inte att böja sig framåt, sitta nära skrivbordet eller andas.... pust! Jag vill ha bebis på utsidan nu. Nu räcker det!

• Muffe

Sofy, har ni gått ngn föräldrautbildning? Har inte sett att du nämnt det nämligen.

Hahah, jag menar nu inte att jag tycker att ni borde gå, men tänkte på att vi sist lärde oss hur man ska andas, kollade på förlossningsfilm osv! men allt sånt finns ju på nätet nuförtiden.

I kväll det en bra tv-kväll: familjen annorlunda och en unge i minuten. Vilket avsnitt är Odd med i?

• Muffe

kl 21 börjar det tror jag!

Min bm lärde oss sist att andas in genom näsan och ut genom munnen, snabbt eller långsamt beroende på värkens styrka, typ... testa det

Ja jättedåligt at det läggs dagtid under ett tillfälle.. vi har 4 tillfällen men alla under dagtid så jag får massa minustid på jobbet, inte riktigt det som man vill ha när man redan är trött som det är och måste jobba in detta innan jag slutar på ritkigt innan ledigheten!

• Muffe
    sugarrush skrev 2011-03-07 11:35:29 följande:
    Jo jag! Jag gör det fortfarande. Men nuförtiden är det oftast för att jag måste kissa mitt i natten och efteråt är det svårt att somna om.
    Njut nu, värre blir det Sen har du en stor mage i vägen som bara funkar att ligga på om man bunkrar upp med kuddar osv...

Jobbar du Sugar? Visst är det svårt att koncentrera sig på jobbet?
  • Muffe

Jag tycker ca 3 veckor till vore lagom, sen kan jag gärna föda! då är nog allt klart och fixat!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma