Plus igen efter mf/ma
Jag vill inte gå på fest och ha klänning, mest omständigt att handla
Jag vill inte gå på fest och ha klänning, mest omständigt att handla
Nix ingen gammal klänning, är ingen klänningmännsika. Skulle hellre ha jeans och snygg top, typ
Pancakes, nej man måste inte alls ha klänning. Men jag skulle vilja ha en snygg klänning som jag känne rmig fin i. Det är en 40-årsfest vi ska på, och det är ingen klädkod alls. Det är middag och kaffe och sen dans i en lokal som säkert inte är så jättemärkvärdig. En stor lokal/matsal som man kan hyra. Sambon ska ha ny skjorta, kavaj och nya byxor till det... jag vill liksom också piffa till mig.
Köpte en snygg vit skjorta/tunika häromdagen, med ett brunt tunt skärp till att ha över magen liksom. Den var lite för kort fört att bara ha leggings till, tror jag.... och jeans känns ju lite för enkelt?!
Jag skulle vilja att någon sa åt mig "det här ska du ha på dig" Haha!
Typ denna gillar jag, men då är den svart.. kanske inte så skoj: www.bubbleroom.se/tjej/klanningar/klanning-svart-145
och har man samma storlek som innan man blev gravid trots 10 kilo plus.... nja?!
Jag med. Gillar det inte! Livrädd för bristningar på magen och att inte gå ner allt i vikt sen!
Du ser lite arg ut på teckningen Färnevik
v 32 mot helgen som kommer och det känns som det är jag i hela världen som känner mig klumpig, TRÖTT, extremt TRÖTT, hungrig hela tiden- helst på söta saker och ont i ryggen samt tungt att andas... blir det bättre eller blir det bara värre??
Vad kul att det blir värre! Anaade väl det. Jag kan inte heller sitta normalt, trycker på så jag inte kan andas då. Dock tror jag att vi har en rätt lugn bebis, i alla fall just nu. Det kommer lite sparkar då och då.
Man undrar ju om den borde röra sig mer när man läser om sofys bebis, men det är säkert normalt så som båda våra bär sig åt
Lycka till Telgebo!!
Jag sitter här uppsvullen som en gris i ansiket, åtminstone känns det så. Har märkt att jag är svullen samt har svårt att andas på morgonen och sedan blir det bätttre under förmiddagen! konstigt!
I kväll är det "Livet på BB!"
Vilka amningsinlägg är bäst, engångs eller de man tvättar eller både och?
Är märket Medela bra som finns typ överallt?