• Muffe

Plus igen efter mf/ma

Kajsa och Småland- bokar ni all inclusive då?

• Muffe

Fler än jag som börjar bli extremt trött på dessa gravidbyxor? kanske har köpt helt fel byxor men alla tre gravidbyxor med mudd högt upp som jag har sitter åt så hårt. Går inte att vika ner mudden för då trycker det mot för mycket och jag vet inte om man kan klippa bort mudden heller? kanske ångrar mig då

Kom uuuut bebis.

Ngn som sett Sofy idag förresten?

• Muffe

Jag spyr snart på dessa Fexim-tabletter.... uuu det är goda först men inte när man svalt allt och känner smaken efteråt...

• Muffe

Jag fuskar också med mina tabletter... min bm tycker även att jag ska äta mitt val eller ngn annan vitamintablett, gör ni det?
    Känns olustigt att proppa kroppen med massa piller

• Muffe

Hitills är det bara EN person som har tagit på min mage och hon frågade först... är det många som petar på er? :)

• Muffe

mm nu har jag också ätit en semla, trots att man också ser ut som en

Vad tror ni, är det lättare att få bristningar på magen om magen bara växer framåt liksom?
    tänker att det borde vara värre än om magen växer jämnt runt om?

• Muffe

läste att apoteksgruppens påse skulle innehålla ngt sånt så det är nog inte ditt apotek som är snåla :)

Jag ringde nu för att kolla om vi kan hämta vår vagn i helgen, han som vi beställde av sa att den nog kommer i v 7 och nu är det v 10... men tjejen jag pratade med sa att den står som beställd till v 13....
    visst, vi hinner ju få hem den men jag vill få så mycket som möjligt gjort NU

• Muffe

pancakes, tror jag hade ngt liknade mått faktiskt. Säkert heeeelt normalt

Spännande med ev. nya bebisar i tråden nu!!
    I går kväll påminde sambon mig om att alltid ha bilen tankad om vi ska åka in fort, samt att det kanske är läge att packa BB-väskan..... iiihh, det närmar sig!

• Muffe

Tack för din lista Mabaja, ska packa ner ngt liknande.
    Dock är det svårt att veta vad man ska åka hem i maj för bebis tycker jag, hur tjock "overall" man ska ha typ... eller om det räcker med filt över kläderna?
    Mössa har man alltid va?

När man man köpa amnings-bh, två veckor innan ungefär? Har man rätt storlek då´+

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma