Plus igen efter mf/ma
Havsklippan, finner inga ord... Förstår att du är förtvivlad. Vi finns alla här för dig och fortsätter hålla tummarna för att allt ska gå bra ändå. KRAMAR!
Havsklippan, finner inga ord... Förstår att du är förtvivlad. Vi finns alla här för dig och fortsätter hålla tummarna för att allt ska gå bra ändå. KRAMAR!
Röntgensyrran, du låter väldigt förberedd och ordentlig! Jag har noll på allt men har väl tid att sätta mig in i det senare. Har också hört av kompisarna det där om Bautabindor men det kunde jag nästan räkna ut själv med tanke på hur det var när jag var inne på akuten med missfallet och blödde ner allt som kom i min väg inkl läkaren..så jag är redo!
Det här med albylen som ni pratar om.. Verkar som alla äter det mer eller mindre? Har ni börjat äta det på eget bevåg eller rekommenderar läkare? Det är för att förtunna blodet vad jag förstår. Är det något man borde tagit? Nu är det försent antar jag..
Men ååååååh, jag dööör.....vilken sötnos, 2barnsmamman!!!! Stort grattis!

Godmorgon tjejer!
Jag har också spanat in Mamalicious. Man kan köpa på nätet också. Googla Mamalicious så får man upp en sida där man kan beställa och de lovar leverans innan jul.
På mig har det hänt MASSOR bara på ett par dagar. Helt plötsligt fick jag inte ens på mig mina stora jeans och magen är liksom hård och syns som den inte ens gjorde för en vecka sen. Kan ha kjolar och klänningar som vanligt men nästan inga byxor funkar nu.
Muffe, grattis til sparkarna! Fy sjutton för ditt kräkande dock! Låter inget kul att det kommer blod men om Röntgen säger att det är ok så är det ju det, hon borde ju veta sånt :)
Godmorgon Muffe och alla andra! Trist att ni är less på att vara gravida, varför ska det vara så mycket biverkningar som inte är roliga. Jag ska vara riktigt tacksam att jag mår som jag gör. Men man vet aldrig, det kanske blir eländigare längre fram. Odd, jag kan inte fatta att det snart är dags för dig. Minns när du höll på och testa och tempa i andra tråden och det känns som igår.
Muffe, känner igen det där. Jagade också runt igår efter julklappar och nåt att ha på mig på julmiddagen. Usch, hittar inget. Provade mammajeans och mammaklänningar men det är för tidigt att köpa det. Men kan heller inte ha mina vanliga jeans. Känner mig inte nöjd med kroppen just nu, är bara allmänt pluffsig liksom. Ser inte gravid ut utan är bara tjock :(
Åh, söta Wilda! Verkligen ingen nyfödd längre, nu är hon ju en liten person ju :)