• Muffe

Plus igen efter mf/ma

Du ligger Sugar där och får snart se pyret på skärmen... vilken minut som helst.
    Hoppas det går bra

För mig funkade väl inget på illamåendet mer än att sova, men det lindrade att äta vitt bröd som även Sugar säger, det levde jag på länge och jag försökte stoppa i mig annan mat också men det var inte så lätt.... mitt tips är alltså att stoppa i sig små saker, bröd, nötter, juice, kräm osv ... allt som slinker ner lätt!

Å vad jag hatar mammabyxor!!! de sitter ÅT HÅRT längst ned på magen!!

Vad tror ni tjejer om att låna babysitter osv.. är det dumt om man ska ha fler barn? Är så rädd att förstöra saker som jag lånar och köper hellre nytt men det blir ju mycket pengar då!

• Muffe

Men gud så himla söt bild Sugarrush! Nu är det bara att slappna av, efter detta kommer det att gå bra!

Men roligt att göra KUB och få se den lilla en gång till, och då lite mer detaljkoll på den lilla! Mysigt!

Grattis Fira med att köpa första plagget kanske?

• Muffe

hihi, ja jag kom på att du sade då att du hade shoppat lite redan då

Bebisen ser ju perfekt ut... de är så söta och lätta att se på skärmen vid denna storlek
    Nacken ser "smal" ut och inte bred som de gör på DS heller men det är ju bara vad mitt öga ser hihi.... KUB visar säkert bra siffror också!

• Muffe

verkar som att den som lämnat bebisen på perrongen fått missfall... bebis var nämligen bara 16 veckor gammal...

Jag är jättetrött och kan inte bestämma om jag ska baka vaniljbullar eller om jag ska vila i soffan... Bestäm åt mig haha

• Muffe

Enligt det som står på aftonbladet.se så tror de att hon fått missfall, fött ut barnet och sedan dumpat det på platsen... mer än så vet jag inte, men sjuuukt är det!

• Muffe

Tror inte hon födde bland folk, kanske så att hon födde hemma och sen bara tog med ungen och la den där... min tanke!
    annars borde ju folk reagerat.

• Muffe

Måste få gnälla lite mitt bland all lycka här inne och samtidigt fråga om detta är normalt:

När jag ligger eller sitter ner trycker det på massor åt alla håll. jag får jättesvår att andas och det känns som hela ansiktet är ansträngt och rött (som om jag skulle ta i massor). När jag försöker vända mig om känns det som jag ska tappa andan och lite så känns det nu också när jag sitter framför datorn. Jag får liksom sträcka ut kroppen för att  få ens lite luft, är detta normalt? Kan det skada bebis på ngt sätt?

• Muffe

Fy fan det är ju hemskt... just nu, ibland är det bättre dagar men nu tror jag nästan att jag ska svimma!

Det liksom dunkar på överallt och känns som hela jag ska sprängas. kollade trycket nu och det låg på 138/80 och en puls på 86. känns ltr tryggt att ha en apparat hemma att kunna kolla med på skoj :)

När jag sitter är det ok iblnad men då är det ngt annat som trycker på, på båda sidorna om brösten, ca 1 dm nedanför....

Bebis, kom uuuut!

• Muffe

Jag har också mörkt hårt på magen

Nu är jag vaken efter att ha sovit kanske 4 timmar inatt, snacka om seg dag detta kommer bli...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma