-
. Så skönt. Har själv fått en släng nu men dessvärre är Xylocainet slut.
-
Rontgen: Såg att du inte varit inne på länge. Men vad fan....usch vad har hänt? Förstår att du varken kan eller vill skriva om det. Men detta måste gå att ordna på något sätt. Samtalsterapi eller vad 17 vad som helst. Tycker så synd om dig.....

Sugar: jag vågar mig på ett stort GRATTIS...det är nytt och fint HCG som sitter på din pinne
Gud så skönt att du slapp traggla runt så länge med att försöka bli gravid igen....

-
Klådan på kroppen blev värre av kloret i bassängen.
Har vaknat och kliat flera gånger i natt. fasiken också! det som var så himla skönt! Men jag ger mig inte så lätt ska se vad som händer i natt och försöka imorgon igen.
Ska försöka gå en promenad i skogen iallafall. Jag ocg mannen var ute i söndags men då fick jag så sjukt ont i ischiasnerven.....inte alls skönt att vara ute och röra på sig längre. Men något måste man ju göra för att inte musklena ska förtvina helt. Simmning hade varit perfekt! och så denna skit-klåda.
har ni något tips på vad man kan göra för att röra sig lite mer? och inte avlida på kuppen
-
Underbart att höra Havsklippan! GRATTIS till fina KUB-siffrorDag och natt skrev 2010-10-20 12:55:57 följande:rontgensyrran: Fy faban vad tråkigt att höra, skickar en massa massa rå-om-kramar och hoppas att det på nåt sätt ändå ordnar sig för er.....
Igår spydde jag massor av gånger så fort jag försökte få i mig nåt så till slut pallade jag inte med det så vi åkte till gynakuten efter rådgivning från vårdguiden. Tog flera timmar men jag fick till slut dropp och stolpiller
. Fick se pyret igen med UL på magen när den höll på att gymnastisera!
Precis innan vi skulle åka hem såg jag att jag hade börjat blöda från underlivet men vi åkte hem eftersom allt hade sett bra ut. Och idag var vi iväg för KUB igen och då var det ju med VUL och hon såg att blödningen hade avtagit och att det inte kom från livmodern. Fick 1:2686 så risken för DS var låg. Nu kunde hon mäta mycket bättre än vad de kunde göra i måndags, CRL var 66 mm och jag beräknades vara i v 13+0. Vi fick inget papper med all data som ni andra verkar ha fått? Hon sa att de brukar de inte ge. Vi fick iaf en bild med oss
dock inte någon jättebra men min sambo ska hjälpa mig ikväll med att försöka få över den till datorn.
Känns så underbart skönt att veta att den verkar må prima i magen! Sämre med mamman men ååh vad alla kräkningar känns värt det när man fått se den tre gånger den här veckan bara....
Skönt att blödningen inte kom från livmodern. Din statistik finns i din journal på det ställe där de gjorde KUB-testet. Har du din MVC kopplad till stället kan du fråga BM om hon kan dra ut en kopia.
annars kan du bara ringa till det sjukhus du gjorde KUB:n och begära ut din journal. KRAM!
-
Muffe80: Låter som om ischias-nerven har börjat spöka på dig. Börjar i ryggen strålar ner på ena sidan rumpan och ner lite i benet. Eller hela vägen ner till foten. Gör svena ont. -
Skickar en bukett
till rontgen som har det jobbigt nu.
-
Och jag har ju varit så himla duktig idag.
1. Försökt hitta en mamma baddräkt tills jag kom på att det vill jag ju absolut inte ha. Orkar inte raka bikini-linjen utan vill ha en bikini där brallan går ner en bit på benet. För er som vill ha en mamma.baddräkt kan jag tipsa om. Mamaliscous billg 259 någonting. Får köpa en bauta bikina storlek 50 eller nått men det är lättare sagt en gjort i dessa tider.
2. Kollat bästa och billigaste stället på könsultraljud i GBG. Det vettigaste var Mama Mia. Det gör det i v 26. Kostar 450 och då får man även allmän koll av barnet...vikt,längd, moderkaksflöde osv. Lägger man till hundra kronor får man en rörlig DVD
. Tror det får bli detta alt. Funderar på att göra det i v28-30 något så det blir ett TUL komb. kön.
3. Beställt Pampers-paket. -
OM nu den där KUB-mätningen stämmer går jag in i vecka 20 idag. Det verkar ju helt sanslöst. MEN om det stämmer...kommer jag gå raka vägen ner till min BM och strypa henne. Sa att jag absolut ville ha RUL i v. 18 och det var jätte vikigt för mig ifall det skulle vara några fosterskador. Man kan ju inte se kromosom fel på RUL men man kan nog dra slutsatser att det skulle kunna vara det...tex hjärt-tarmfel.
-
Ja man kan få de mest konstiga känslor alltså. Vips så kommer de bara. Tråkigt att vara själv det tycker jag medsofy skrev 2010-10-20 13:08:18 följande:Jag är en HEMSK fru idag, fyfan vill bara försvinna.
Min man är ledig idag och imorn och ska ikväll ut me några kompisar, när jag får höra de blir jag grinig, börjar gnälla o smälla i köket o känner mig helt övergiven. Vad är mitt problem? Han ska ut en kväll. Suck. Då gick han ut på en promenix o jag började grina.
. Behöver inte ha många omkring mig men mannen ska bara finnas där
.
När det är mer snsat sen kan du ju framföra en liten varning lite försiktigt. Att längre fram i graviditeten spå vill du faktiskt vara mycket med honom och det får han bara finna sig i. Du behöver han nu under din graviditet och det ska han baske mig få reda på. Slut är ute-springar-dagarna med polarna. Stå på dig Sofy! -
Hittade denna sidan när jag kollade efter könsultraljud
http://www.intelligender.se/
Alltså kan man verkligen tro på detta?