• Muffe

Plus igen efter mf/ma

Prommis, det är nog ingen fara. Jag hade så + massa bruna flytningar i flera veckor denna gång men det gick bra ändå, även om jag inte trodde att det skulle gå vägen

Pinklove, grattis till dottern!

Nu ser jag fram emot allas förlossningsberättelser, hemska som bra!

Själv har jag nu börjat få svullna elefantfötter och vader, så osexigt och det gör hemskt ont att stå på de ömma fötterna. Antar att det inte är ngn fara!

• Muffe

Åh jag får panik. vi ska snart på 30-årsfest och jag har iiiiinget att ha på mig. har kollat runt lite i butiker, kollat på nätet men hittar inget!!

Kan man ha tighta ljusa/slitna jeans, höga stövlar men låg klack + ngt ovantill.... frågan är då vad man har till?
    Jag har en nyköpt skjorta från HM som är vit, lite längre och rätt vid. såna som finns överallt nu typ. Ingen mammaskjorta. Denna såg jag på HM med skärp under brösten och köpte detta men jag ser ju ut som en ko i detta när jag väl kom hem. Har liksom ingen midja att snöra in

Eller ska jag ha en jeanskjol som jag har, plus dessa stövlar med låg klack.... men frågan är då vad för ovandel, hittar ingen och har ingen.... suck.

Klänning hade varit kul men känns dumt att betala massa hundralappar för en som jag kommer använda en kväll och aldrig mer!

Hjälp mig gärna om ni är bra på kläder. Jag är kass!!

• Muffe

Är det ngn som håller med om att En unge i minuten var segt och tråkigt i går? Lurade med sambon att kolla men han tyckte det var utdraget program!

• Muffe

Pancakes, menar du denna: shop.hm.com/se/shoppingwindow&shoptype=S
    den var ju billig i såfall Gillade även den randiga till vår/sommar!

Jag är S i vanliga fall, ska jag köpa denna storlek eller har man en storlek större, hur har du gjort??

Men jag har inga snygga skor till detta.... att man ska vara så icke-kvinnlig

• Muffe

pancakes, tack för länken - haha, skorna var snygga men jag måste ju kunna gå också Skulle helst ha jympadojjor om jag fick Tror kanske jag har ngra som funkar hemma, får kolla ikväll.

Klänningen kan är värd att köpa hem i alla fall,  har långt till HM så är ju smidigt att beställa. Annars är det väl bara att skicka tillbaka kostnadsfritth ar jag för mig?

Mabaja, ja jag har provat stödstrumpor för ett tag sedan men jag vet inte om jag har fel storlek eller om de ska sitta åt så HÅRT, de skaver ju in högst upp i mudden liksom men det kanske de måste göra!

Sugar - visst är det irriterande. Har ett par på mammagruppen som sitter och snorar varje gång och jag blir lika irriterad varje gång. Hem och ät nyttigt och kura upp er tänker jag då

• Muffe

Tvätta händerna ofta Sugar! jag har handsprit står på skrivbordet på jobbet

• Muffe

Jag kanske skulle våga höga klackar ändå

Hur lång är klänningen ungefär då? vill ju inte ha den för kort om magen sticker ut och tar upp lite av tyget så att säga...

Vad har du för strumpbyxor under? Tunna, eller tjockare? Gravidstrumpbyxor?

• Muffe

*Skorna du visade är snygga Pancakes, men en fråga bara till dig som är expert på detta:
    Kan man ha "stövlar" till detta, smala som går upp till ca 3 cm nedanför knät? eller blir det för tungt?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma