• Muffe

www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=285904&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Ok tjejer, en sista fråga. Jag gillade denna klänning och så med piffat hår, skärp till osv så kanske det är snyggt på en fest... skorna också som på bilden??

eller ska jag köra på saker jag har hemma som är mer jag? Dvs tighta jeans, vit blus/skjorta som är lite längre samt accessoarer till detta?

• Muffe

Fast SVART klänning, inte den ljusa på bilden.

kan ingen komma och styla mig haha!

• Muffe

Åh vad härligt Sugar!!! Grattis!!! NU kan du väl verkligen slappna av, det gjorde jag efter KUB? Sktinervöst att vänta på svaren men gud så skönt efteråt. Vi kommer göra kub även på ev. nästa barn! Känns skönt, ni fick väl även siffror på Trisomi (de övriga två?)

Du verkar ha hamnat hos toppenläkare och personal denna gång, kul att de säger att bebisen är ngt alldeles speciellt!!!

Här ska det inhandlas babygym idag och resten i helgen, nu är det snart dags ju..... nervöööööst!

• Muffe

Enligt vår tjej som gjorde vårt KUB kuuuunde man kanske se, men det var svårt sa hon. Vet inte om hn såg, men när jag synar våra bilder tycker jag mig se två kulor och tror att det är pung fast de sitter liksom lite fel och långt upp haha!
    Sedan kanske jag såg en snopp, MEN... jag hittade nån sida på nätet där killar å tjejer var EXTREMT lika just  i v 11-13 för att sedan utveckla sig mer åt sitt håll. så för ett otränat öga kanske man inte kan se, jag vet inte!

• Muffe

Ni som har barn eller ska ha snart - jag läser på många ställen att man ska ha bebisens tänkta täcken, filtar och allt möjligt i vår säng - eller i alla fall nära oss för att skapa vår lukt på sakerna, har ni gjort det?

Jag får nästan panik av allt man läser  för jag hinner inte med allt

• Muffe

Sugar, pancakes och vi- jag tror att alla vi tror att vi får pojkar eller hur? :)

Jag ska sluta läsa så mycket på nätet, men ska lägga bebisens filt hos oss from inatt.

Åh, vet ni - imorgon är det stora sätta-ihop-spjälsängen-dagen. Det känns stort!

På tal om ngt annat, tycker ni denna  verkar god som efterrätt till helgens bjudning efter en rätt med fläskfilé och gratäng?
    www.arla.se/Default____17653.aspx

Och en annan fråga, är det skumt att servera kallt kött till varm gratäng?

• Muffe

mysigt Sugar :)

Själv är jag sur just nu. Valde mellan att baka en efterrätt till helgens kalas eller att börja städa och fixa hemma vilket också måste göras innan fredag, valde bakningen som jag tror blev helt misslyckad så nu är jag ledsen för att  ha ödslat tid på det och alltså inte kommit någon vart alls i min planering...

På detta har jag extremt ömma fötter... ligger nu i högläge med fötterna som ser ut som elefantfötter typ. Har inte kommit till apoteket för att köpa strumpor än...

orkar man börja städa mån tro? puh!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma