Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Plus igen efter mf/ma

Pancakes skrev 2010-10-21 09:29:45 följande:
    Absolut, det ska jag! Om jag får nån.... Är så rädd att det ska vara en tom säck och bara massa hinnor som det var förra gången. Har till och med tagit ledigt hela dagen så att jag slipper gå tillbaka till jobbet utan kan gå hem coh ligga och gråta hela dagen om det vill sig så illa. Gaaaah, sncka om cynisk!

Det kommer gå jättebra för dig också idag! Du är rätt långt gången nu va? Vilken vecka?
    Uhä..ska åka snart. Idag tycker jag illa om min gravida kropp. jag är stor,svettig och det kliar över hela kroppen. Kläder kliar och sticker. Kan inte andas. Hjärtan bånkar. Är så känslig i hyn att jag knappt kan borsta håret det svider och bränner i hårbotten. Klag,klag...

Kom ihåg att fråga om enbild innan. Ibland kan de glömma av. tycker det är kanon att du tagit ledigt. Även om allt ser jätte bra ut så är det faktiskt en anspänning för kroppen och man blir helt slut efteråt. Bra att du kan gå hem och vila. Men du kommer gå hem med en lyckokänsla för allt kommer gå så bra Pancakes. Längtar efter att se din lille knodd

Om jag går efter den uträkning de gjorde vid KUB (som också är den senaste) då är jag i vecka 20 nu (19+2). Ska bli så spännande att se om de drar bak mig. Hoppas inte det iof. Vill rusa igenom veckorna ganska snabbt nu. Många älskar ju att vara gravida kropp tveklöst. Och jag håller med de flesta blir så otroligt vackra. Jag tillhör absolut inte den gruppen.Haha! Vissa dagar kan det kännas OK men idag tänker jag bara hur 17 jag ska orka fram till 15 mars. KRAM och om vi inte hörs mer lycka till imorgon. Vilken tid skulle du dit?
  • Happiness

Glömde skriva....jag har också bli väldigt ironisk och cynisk sen MA. Kan nästan driva och skämta om döden ibland. Antar att jag vill trotsa den lite och ge den fingret. Efter att ha varit helt knäckt kan man inte låta den knäcka en längre.

• Happiness

Hej mina underbara tråd mammor! Vi väntar en liten flicka. Jag är 19+1 idag (20) som jag misstänkte. KUB uträkningen stämmer alltså. BF 15 mars inte ändrat. Hon håller upp knogen vid ansiktet!!!!! Sparkade och levde massor. Huvudet ligger ber och fötterna upp. Känner mig LYCKLIG! Allt såg fint ut de hittade inget att anmärka på. Är helt slut efter denna känslomässig pärs. Går till kojs. Kramar från mig och Sofia.

vad ni är gulliga.....tvillingar!!!!! Haha!

• Happiness
    Odetta skrev 2010-10-21 15:50:27 följande:

Wooohoooooo igen Jag har VÄNTAT på dig vännen! Ville ju se den fina fina flickan på STOR bild och inte bara i mobilen

***Bamsemegakramisar igen och igen och igen***

Tack både Pancakes och ODD. Vad du är gullig ODD som har väntat på mig. Tog vägen kring MC Donalds och Babyproffsen Bilden blev verkligen bauta...inte meningen. man tror ju inte det är sant alltså. Nu kan jag bara inte gömma mig från denna graviditeten längre . Den lever den mår bra.det är en flcika och hon ska heta Sofia och just nu finns hon i min mage. Inget annat!!!!! Inget kan hända nu...PUNKT SLUT!!!!

******TACK FÖR ALLT FINT STÖD UNDERBARA TJEJER KRAMAR ER TILLBAKA******
  • Happiness

Hittade en bättre bild (fick 3 st), men min mobilkamera suger verkligen. Sorry för storlek.
  • Happiness
    Tusen tack Påvägmotsyskon...ja helt klart fallit en sten från bröstet . Nu väntar vi bara på färnevik och Muffe80.
  • Happiness
    Sofy och Småland. Vad ni är gulligaHjärta. tack så mycket. Ja Sofia är ett så vackert namn. Heter du alltså Sofia Sofy? Haha....jag som trodde det var Sophie du hette. Så du kände det på dig småland? Och jag som benhårt trodde det var en pojke, eftersom den sparkar stenhårt . liknar mycket känslan med sonen. Menmen fel,fel.

Tänk att jag skulle få en flcika iallafall...shit nu blir det rosa,rosa och så lite mer rosa+ HELLO KITTY! Älskar Kitty. melody och little twin stars.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma