Plus igen efter mf/ma
Det kommer gå jättebra för dig också idag! Du är rätt långt gången nu va? Vilken vecka?
Kom ihåg att fråga om enbild innan. Ibland kan de glömma av. tycker det är kanon att du tagit ledigt. Även om allt ser jätte bra ut så är det faktiskt en anspänning för kroppen och man blir helt slut efteråt. Bra att du kan gå hem och vila. Men du kommer gå hem med en lyckokänsla för allt kommer gå så bra Pancakes. Längtar efter att se din lille knodd
Om jag går efter den uträkning de gjorde vid KUB (som också är den senaste) då är jag i vecka 20 nu (19+2). Ska bli så spännande att se om de drar bak mig. Hoppas inte det iof. Vill rusa igenom veckorna ganska snabbt nu. Många älskar ju att vara gravida kropp tveklöst. Och jag håller med de flesta blir så otroligt vackra. Jag tillhör absolut inte den gruppen.Haha! Vissa dagar kan det kännas OK men idag tänker jag bara hur 17 jag ska orka fram till 15 mars.

. tack så mycket. Ja Sofia är ett så vackert namn. Heter du alltså Sofia Sofy? Haha....jag som trodde det var Sophie du hette. Så du kände det på dig småland? Och jag som benhårt trodde det var en pojke, eftersom den sparkar stenhårt