Plus igen efter mf/ma
...och färre bristningar
eller inga alls
...och färre bristningar
eller inga alls
Idag är det jubileumsdag går in i vecka 21. vart tar tiden vägen!?!?
Det spöregnar här på Västkusten. Blä! Ska tvinga mih ut i regnet. har precis ätit en eminent lunch:
1. varmakoppen championjon med en klick cremefrachie
2. 3 skivor prickig korv
3. 2 ägg
KLART! Haha! Måste nog handla
Längtan : Läste ditt inlägg från igår och du måste verkligen ha det svinjobbigt. Finns det ingen hjälp och avlastning någonstans? Någon som dels kan hjälpa dig att passa flickan och dels någon som kan hjälpa er med hallen så den blir fortare klar? Försök att ta det lugnt....Tänka att det snart blir klart. Räkna till tio innan du börjar gapa på dottern....det är ju som det är nu. men jag blir rikigt orolig när du skriver abort....det förstår jag inte.Känns det inte bra med mannen? hjälper han inte till? Är han kall? kan du hjälpa mig förstå...
Väntar och väntar på gravidbikinin som ska komma med posten.....De får gärna skynda sig, det finns en blivande mor här som börjar bli väldigt fet. ![]()
Jag är ju sjukskriven nu men annars jobbar jag inom tandvården. Inte tandsköterska eller tandhygenist
Funderar på att läsa något distans program, då jag tröttnat lite på mitt yrke. Funderar på hur det funkar med ersättning och studiemedel om man skulle plugga samtidigt som man är mammaledig. Någon som vet?