Plus igen efter mf/ma
Ja fast om du äter de så kan du dricka mjölk innan, de funkar. Annars sa min BM åt mig o dricka maaassa vatten eller så för o trycka ner de :) Hur har du legat i HB innan?
Mycket praktiskt att ha denna tråd som anteckningsblock. Letade lite längre bak och hittade mitt Hb från 28 juli. Det låg på 134. Så det var ju helt Ok redan då. Haha
. Jag är ju för rolig,varför börjar jag med Blutsaft nu liksom???? Knasfia....antagligen något som ligger och släpar från grav. med sonen då det var lågt då och då. Var nere på110 och fick ta Dueferon.
Herregud snacka om att skrämma upp sig själv i onödan.
Skickar några varma kramar och tankar till dig rontgen...KRAMKRAM!
Ja läkare obstetriker skulle jag satsa min apengar på i första hand. Fick mina resultat idag by the way. TSH 0,69, fritt T4 15. Inga kroniska skador på thyroidea (finnålspunktionen) Alltså ingen struma eller dy. Härligt! En sak att ta bort. Då är det "bara" Hypo. Som du Sofy
Idag har jag nog gjort något dumt..
Tänkte att jag måste ju ha en mobil som kan ta bra kort när bebisen kommer. Så jobbigt att släpa omkring på en kamera. Sagt och gjort... Har beställt en 12 megapixels Nokia N8. Kameran i mobilen har fått bra recensioner men själv mjukvaran har fått dåliga. En skrev att det är som att gå tillbaka i utvecklingen till 2007. men jag skiter i det...resonerade att bara jag kan ringa och bilderna blir bra på den lille. Är det någon som har, vet eller ska införskaffa någon bra mobilkamera?