Plus igen efter mf/ma
Barnen har gått BUS eller GODIS här på kvällen och kommit (och jag skämtar inte) med ICA kasse FULL med godis. Haha! Mina små skelett
Barnen har gått BUS eller GODIS här på kvällen och kommit (och jag skämtar inte) med ICA kasse FULL med godis. Haha! Mina små skelett
Hoppas det går vägen hos banken. Bra att du fick ensamn vårdnad Rontgen! Tänker på dig! PUSS
Yipeee nu vänder det Rontgen! Bara du får allt det praktiska i ordning då kan du börja njuta av din frihet. Kämpa på tjejen! Du är värd all lycka! Hoppas bankdamen ringer snart och säger att det är OK
. Känns så skönt när du skriver i tråden.
Idag gick jag 4 km i ett rasande tempo. halv sprang vissa sträckor. Jisses vilken dålig kondis man får av graviditet. Haha! Nu har jag sammandragningar i hela livmodern. Blä! Magen är spänd som bara den. Lilla Sofia håller på och kraffsar på urinblåsan. Lilla bus-tjej!!!!
Blev ju så glad för min Nokia N8. 12 megapixel så jag kan ta fina bilder på min dotter. Fick hem den och.....va 17 jag fattar nada av Nokias menyer så jäkla krångligt. Blev så himla besviken....Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Finns ju ingen annan mobil med så fin kamera. Men vad hjälper det om jag inte kan hitta runt i den? morr...piss telefon.
Barnen har höstlov och idag har mormor förbarmat sig och tagit dem på bio. Gulligt av henne! Hon är inte så dum ändå trots allt. Vi har typ alltid bråkat.
och jag har bara inte orkat med henne den sista tiden.
Mannen skulle jobba sent idag. Får trösta mig med lite Robinson (älskar det programmet
).