Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Plus igen efter mf/ma

Barnen har gått BUS eller GODIS här på kvällen och kommit (och jag skämtar inte) med ICA kasse FULL med godis. Haha! Mina små skelett

• Happiness

Hoppas det går vägen hos banken. Bra att du fick ensamn vårdnad Rontgen! Tänker på dig! PUSS

• Happiness
    miraclee skrev 2010-11-03 16:04:52 följande:
    Happiness, de e så tyst från dig.. e allt ok?
    Haha jadå allt är OK här borta....Har haft så otroligt mycket att göra den senaste tiden så jag bara usrafr och tar det lite lugnt just nu. Skönt med vila på alla plan. Vad gullig du är som frågar. Läser många av inläggen ....Det har varit en period då min man har jobbat mycket.... Just nu har jag kört ut barnen för att få lite lugn. Här i GBG är det höstlov och då vill jag göra lite extra saker. Igår var det fullt ösa. Vi drejade i köket. Haha lera överallt och mycket att städa. Men vi gjorde en jätte fin godis skål. Barnen var nöjda.

Det är mycket körande och planerande med aktiviteter  varje dag. Tre st som har kompisar och olika sporter. Men det är bara roligt. Sonen har tennis på fredagar och det gillar han. Innebandy var inte alls hasn grej. Ej heller jujitsu. Handboll blir nästa grej att testa. Min mans son är ett sportfreak. Otroligt bollsinne!!!! Kastar över 40 m med liten boll. Rekord på skolan och han går bara i 4.an. Han spelar allt han får. Fotboll, innebandy och utebandy. Min mans dotter..håller också på och testar runt...pnigis,ridning,gymnastik,utebandy. Haha!
    Imorgon ska de gå på bio med min mor....

Nu är det min tur (igen) att få svampinfektion (er). Blir så jävla trött skiten försvinner ju inte. Jobbigt att ha på sig byxor t o m. har köpt vagitorie idag . Enligt BM skulle det vara Ok.

Sofia sparkar och lever rullan i magen. Ser framemot att få det första SF måttet Går in i vecka 22 idag.

Annars är livet lugnt . Blir inte så mycket över för en själv bara. Hur är det själv? Allt väl?
  • Happiness
    maria204 skrev 2010-11-03 16:40:53 följande:
    Jag gör ett litet gästspel. Det var lääänge sedan jag var här inne och jag har hållit mig borta från FL sedan mitt andra MA. I söndags plussade jag igen, försök tre efter mitt senaste missfall. Jag är livrädd och säker på att varje molvärk, klåda, illamående är tecken på misssfall. MEN vad roligt att se att ni är så många och att ni som stöttade mig vid mina MA har små pyren i magen. Sist var du ju knappt gravid, Happiness! 
    vad du är söt maria!!! Grattis till tråden och till plusset. Hur länge är det du har hållit på nu igen. Känns som vi känt varann for ever här på FL. Nä jag var nu den sista som plussade innan du också försvann. Ja det är så undebart att den ena efter den andra kommer hit . ALLA är med från den första tråden! . Den som jag gärna vill se här nu är MCT79 hon är väl den som kämpat länsgt i MF tråden nu.

Återigen underbart att du kommit hit! KRAM!
  • Happiness

Yipeee nu vänder det Rontgen! Bara du får allt det praktiska i ordning då kan du börja njuta av din frihet. Kämpa på tjejen! Du är värd all lycka! Hoppas bankdamen ringer snart och säger att det är OK . Känns så skönt när du skriver i tråden.

• Happiness

Idag gick jag 4 km i ett rasande tempo. halv sprang vissa sträckor. Jisses vilken dålig kondis man får av graviditet. Haha! Nu har jag sammandragningar i hela livmodern. Blä! Magen är spänd som bara den. Lilla Sofia håller på och kraffsar på urinblåsan. Lilla bus-tjej!!!!

Blev ju så glad för min Nokia N8. 12 megapixel så jag kan ta fina bilder på min dotter. Fick hem den och.....va 17 jag fattar nada av Nokias menyer så jäkla krångligt. Blev så himla besviken....Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Finns ju ingen annan mobil med så fin kamera. Men vad hjälper det om jag inte kan hitta runt i den? morr...piss telefon.

Barnen har höstlov och idag har mormor förbarmat sig och tagit dem på bio. Gulligt av henne! Hon är inte så dum ändå trots allt. Vi har typ alltid bråkat. och jag har bara inte orkat med henne den sista tiden.

Mannen skulle jobba sent idag. Får trösta mig med lite Robinson (älskar det programmet ).

• Happiness
    miraclee skrev 2010-11-04 18:20:45 följande:
    Oj! Hurtiga du ;) Bra gjort!!

Men Sonyericsson har ju deras satio? Den har ju 12 mp.. 12,1 tillome ;)
    Ja den har jag kollat in ...men den fanns inte längre hos Telia. Så typiskt!  Gillar Sony bättre . De har ju telefoner som har logiska menyer. Steget sen blir tydligen åtta. Hojta till om du vet någon ny tolva som kommit på marknaden. Har du testat sation?

Hur känns det med ditt nya nman? Trivs du i den nya identiteten? För mig kommer du alltid vara Sofy. Haha!

Gjort något kul idag?
  • Happiness
    miraclee skrev 2010-11-04 18:29:09 följande:
    Ahaa! Jag har sation hemma, men använder den aldrig.. köpte den i februari och köpte en ny i juni, en Sonyericsson xperia ;) så den e inte så använd ;) Ligger i en låda i sovrummet haha. Jag va supernöjd me den, grym kamera, smidig telefon! O sony's menyer, jag klarar INTE heller av några andra telefoner haha! ;)

Nä de känns fan inge bra asså.. känns inte som mig!! Blä.. men ni får kalla mig FIA.. som alla andra kallar mig hemma o så.. känns nog bättre..

Jaaaa, idag har jag köpt en ny data!! :D Min andra är 2,5 år o börjar bli riktigt kass, så de fick bli en ny :) Jag e nöjd!

Du?
    Men hur kommer det sig att du inte använder den? Eller ska du det når bebisen kommer? Vi får åka i väg till någon Telia butik till helgen och klämma på allt som finns. Verkligen slit alltså det är grym optik i N´8:an. Men vad hjälper det....eller så skiter jag i menyerna och bara ringer på den och använder den som kamera.....vette fan.

Nä inte Fia du heter Sofy ....Vad hände varför bytte du? Var någon inne på din sida och dummade sig. Suck ja det finns så många knäppisar här på FL. Försöker att hålla mig från diskussioner...för det finns de som BARA skriver för att mucka bråk. Så taskigt för dem som skriver känsliga saker om sitt liv och verkligen behöver hjälp.

Grattis till din nya dator...vad blev det för någon?

Förutom denna hysteriska promenad och matlagning osv. har jag kränkt av en massa skit på Tradera. Inte dumt! Sonen har Nintendo DS spel som han inte vill ha. Bort med dem. Snacka med en kompis på telefon. Hon är 31 och börjat plugga. Hon säger att hon inte hänger med och fattar ett skit. Haha! hon började prata om att hon måste ha ADD. Hon började en utredning men hoppade av. Men nu ångrar hon sig. Trodde att hon kunde bli hjälpt av medicin. Sa bara att hon kan väl kontakta läkaren igen och återuppta den. Remissen är ju redan på plats så att säga.

Nä nu får du inte gå ner mer i vikt alltså......kan du inte äta något som innehåller kalorier ellr mår du bara illa av det? Typ milkshake...varm banan med sirap. Haha!
  • Happiness
    miraclee skrev 2010-11-04 18:47:18 följande:
    Haha nä ja har ju xperian nu, den har 8 mp så ja nöjer mig me de, sation förblir oanvänd :)

Hahaha, jaja okejrå ;) Jepp, en såndär som startar debatter överallt o ja hoppa på, o ja sen blev hon otrevlig tycker jag o så va ja ju inte så anonym innan så jag bytte :) Lite mer anonym nu iallafall! ;) Som sagt, man vet ju aldrig.. =/

Hm en packardbell nånting, 6500.. men bara så ja har till plugget o internet så e ja nöjd! ;) Den verkar ok nu när ja skriver, fräschare än den gamla iallafall ;)

Haha, alla har nog en släng av nånting skulle ja tro ;D

Nä usch.. de e för fett! Bara nyttiga grejer som går ner här hahah.. Konstigt.. har knappt ätit någe idag, en rostmacka me makrill ba :) Så ska väl rota i kylen strax.. suck..
    Du måste ta hand om dig. Mannen får handla in och du får äta. Finns det ingen snabb mat du gillar/kan äta? suschi,kebab,thai,kina...korv med bröd? Haha anything with calories. Du får inte försvinna.....

Datorn känner jag inte till men märket är ett gammalt och beprövat . Tangentbord blir så himla snuskiga alltså. Bakterier till tusen. och jag slarvar med att våt torka. äckligt! Haha! På ett jobb jag hade spillde jag en halv kopp kaffe rätt ner i tangentbordet *harkel* På den tiden var de inte mer eller midre gratis som de är nu. Killen som jobbade på IT blev vansinnig. Haha! Drämde den rätt ner i min papperkorg *vrålskrattar* Sen blev han sonens pappa.......

Spring iväg nu och ät.....soppa då? Typ varma koppen? Champion,sparris....skorpor i te. Vad som helst....Pannkakor. Mjuk pepparkaka..Haha!
  • Happiness
    miraclee skrev 2010-11-04 19:05:23 följande:
    Haha nej usch för pizza, kebab o sånt ;D Sushi va ja sugen på innan men nu njä. Fiskbullar? Makrill? Haha! De ska ja nog äta.. en burk fiskbullar om dan! ;)

Jaa, mitt gamla spillde ja vin över, sen dess har tangenterna klibbat ihop o va inte helt hundra, hahaha. Klant! Dom blir verkligen ofräscha ändå iofs.. urk! HAHAHA, va? Äre sant? Kul sätt o träffas på ;)

Haha, jaa fattiga riddare!! De e ju ganska gött.. Får rota lite, inge sugen på någe egentligen men måste ju. Suck ;)

Om du vill ha min lur kan du få köpa den för nån peng, ba hojta isåfall. Kan skicka bilder o allt på den om du vill se :) Men den e typ oanvänd :p
    Vad du är gullig! Ska in och läsa om den Men absolut värt att spana in. Verkligen gulligt av dig! Ska lägga barn nu...hoppar in om en stund. Inboxar om phonen...Fundera ut ett pris. KRAM KRAM!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma