Plus igen efter mf/ma
Oj vad många pojk bebisar det kommr att bli i tråden. De säger ju att det föds fler pojkar än flickor.
Muffe80: På vårat RUL så vi och BM också två lite avlånga bitar...precis som du beskriver. Hon sa att det var 90 procent en tjej
Så jag tror det är det du väntar. Alltså det var inga sitt knölar du såg
Grattis Väntan till en jätte fin bild. Jag har också svårt att tolka den. Men jag gissar på, att det vi ser är inget som tillhör en flicka.
GÖTT Röntgen...sa ju det nu vänder hela skutan så sakta så sakta. Sen blir det rak kurs framåt igen. Vad bra att du fick en sån snabb tid till kurator. Är hon kopplad till MVC? Eller jobbar hon på VC? Råder dihg också att gå till MVC psykolog. De är skitduktiga de vet allt vad som händer med och i kroppen vid graviditeten. Psyket funkar ju lite annorlunda när man är gravid.
Grattis till att försäkringskassan är medgörliga. Det är ju inte varje dag det händer. Haha! Återigen så gott att vi får veta vad som händer i ditt liv. Skriv mer!
Mabaja:
Verkar som vi är ganska ensamma om töser (hitills) men det dyker nog upp några fler. Första barnet ville jag abosolut inte veta könet innan, men jag kände på mig att det var en pojke hela tiden. Köpte det mesta i marinblått/beige innan pojken kom.
toksnippa: har ni försökt i 8 år? har ni tagit hjälp av IVF tidigare?