Plus igen efter mf/ma
Röntgen; drick, drick, drick! Superviktigt när man ammar. För mig är tranbärsjuice bästa hemmakuren när jag haft UVI-känningar. Köp och drick litervis. Inte så gott, men effektivt!!
Odd. Vilken mysbild!!! Så härlig!
Grattis fröken sj! Skönt att det blev en bra upplevelse av förlossningen :)
Hej och hå.,..här inne skrivs en hel massa. Hinner inte med att läsa och kommentera allt ni skrivit.
Telegbo: Alla här inne har känt samma oro och rädsla av att drabbas av ytterligare ett MA/MF. Jag tog både grav samt Äl-test när jag blev gravid. ÄL testet visade inget. Du frågade även om det var nån annan här inne som bränt av en massa gravtest. Kolla mitt galleri får du se ett helt drös!!! Vi är flera testfreeks här inne hahahahaa...I mitt galleri kan man se hur mycket strecket ökar varje dag. Testade från BIM -6 då var det blankt, BIM- 5 svagt osv. Jag hade vrålont i min livmoder när jag gick denna graviditeten och trodde hela tiden att nu blir det missfall, normalt sett har jag nästintill inga flytningar. Första dagen mina flytningar ökade, var min första tanke. Jaha det var detta jag visste nu kommer mitt missfall igen och halvsprang på toaletten med hjärtat pumpande i halsgropen. Väl inne på toa så såg jag till min stora förvåning en massa vita flytningar. Jag blev överlycklig. Efter att ha gått med min magsmärta och oroat mig försvann den och tänkte genast nu är det ett MA på g, det var precis så här det var sist.
Men tro det eller ej. Min graviditet gick vägen och sitter just nu med lilla Ines 7 v i mitt knä! Och förhoppningsvis sitter du här om några månader med din bebis och stöttar någon annan i tråden med din glädjeberättelse :D
*kram på dig*
Nemen :( Usch. Låter inge vidare me kolik/magknip, måste va jobbigt som sjutton - och som ensamstående också! Mysigt me små leenden, ngn ny bild? :D Hejar på er härifrån också! ;)
Han ska heta Devin! ;) Nja, mår upp o ner. Illamående som fan ibland, svårt o andas, läskigt ont i revben+lunga och inget hjälper utom ryggläge, huvudvärk till o från, massa SD o ja.. äeh! Allmäna problem ba ;) Men ingen idé o klaga.. ja kör på istället som alltid haha, funkar bäst så!
Jaa lite syns de nu iallafall :) Ingen v 31 mage enligt folk men äsch, den syns iallafall! ;)