Inlägg från: rontgensyrran |Visa alla inlägg
  • rontgensyrran
    Happiness skrev 2011-02-28 19:36:40 följande:
    Ja du menar om du lägger in den i denna tråden? Ja men gör så att du lägger den i ditt galleri. Sen lägger du den här. Sen går man bara tillbaka till sitt galleri och tar bort den.

Åh vad spännande....undra om det är något fint plagg???? Frestande....

Så bra då ska jag slänga den om typ 5 min. Förresten du som har barn sedan innan. Jag tycker att mitt vänstra bröst fyller sig snabbare med mjölk än det högra. Ammade jag sist på vänster så är det ändå det som är mest fyllt nästa gång. Och nu tycker jag även bröstet känns lite knöligt innan amning. är det normalt? Jag har inte ont i dem eller varm, eller röd för den delen. Så det borde inte vara mjölkstockning väl???

• rontgensyrran
    färnik skrev 2011-02-28 19:38:01 följande:
    Åh, jag hoppas verkligen det!!!

Är jag omogen kan det ju faktiskt hända att det blir BF+... Men de har iaf LOVAT att det inte blir + 2 veckor som sist... Glad

Föresten, idag när vi stod i affären och skulle betala, utbrister kassörskan: "Men herregud, det syns ju hur den rör sig genom jackan!!!". Skrattande Magen krumbuktade hej vilt så det syntes även genom vinerjacka. He he!

hihihihiii...så sött med bebis som rör sig. Saknar faktiskt de där rörelserna i magen. Och jag kommer ofta på mig själv att hålla händerna på magen som jag gjorde under gravidteten. Undrar när man slutar med det ;P

Tack för kommentaren :)

• rontgensyrran
    Mamma till W skrev 2011-02-28 19:51:42 följande:
    Jag har det sådär och har haft hela tiden, men med höger bröst! det är alltid fullt. :) och ammar jag inte på några timmar så är det knöligt och ömmar!
    Men ammar du på bägge brösten vid varje amning? Det gör ju inte jag, brukar enbart amma på det ena och ta varannan....och ändå har det vänstra fyllt sig mer nu i 2 dagar :/ Det är typ bara det fyllda bröstet som är knutigt och då är det inte hela bröstet utan från vårtan och inåt mot det andra brösten. Utkanten är inte knölig. Mitt bröst har inte vart knöligt innan....
  • rontgensyrran
    Happiness skrev 2011-02-28 20:00:14 följande:
    Men rontgensyrran. WOW vad ni är söta....DU+ DIN DOTTER *tårögd*Å sen toppar du den redan fina tavlan (tycker det ser ut som ett riktigt kontverk) med en liten Hello Kitty klänning. Den har jag spanat in. Haha! Så fin. TACK för titten...lätt att ta bort igen i ditt galleri så försvinner den från tråden också.Mor och dotter=

Tack vännen. Hittade photoshop eller vd det heter på Ines farmors dator när jag var där i söndags. Fanns massa häftiga funktior. Ska ge det mer tid en annan dag och göra nån häftig bild :)
  • rontgensyrran
    Happiness skrev 2011-02-28 20:08:26 följande:
    Precis så brukar det vara. Det vänstra bröstet är det som bebisen använder mest, därför att de vill ligga nära hjärtat. De är tryggt och rogivande att höra mammans hjärtrytm.

Hos mig kan men se det för att den bröstvårtan är mer "använd" och "sliten" än den högra. Så det är fullt normalt.

Låter inte som någon mjölkstockning...då får man feber (känns som influensa) och man blir faktiskt rikigt dålig (sängliggande i flera dagar) Det är flickan som fått igång din mjölkproduktion rikigt ordentligt. Hon vill ha mer och suger mer. Då bluckar det lite här och där. Hon är antagligen i en tilväxtperiod och "tvingar" fram en högre produktion just nu, därför knölar. De försvinner. Prova att ge henne bröstet lite extra när du märker knölarna. Skulle du mot all förmodan känna av knölarna så mjölka ut med handen när du duschar.

*kram*
    Tack för tipsen. kramar!
    Evve81 skrev 2011-02-28 20:06:14 följande:
    röntgen: Vilken fin bild!

Vet ni nu har jag haft lilla julafton MItt panduropaket kom idag!!!!!!!
    Tack :D åhhh vad spännande älskar pyssel. Jag sydde igår köksgardiner och om några dagar tänker jag göra napphållare eller vad det heter som man fäster i kläderna.
  • rontgensyrran
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 20:14:54 följande:
    Du så klart min babe såklart Ines med hon kunde ju inte bli så söt om hon inte hade haft digHjärta
    Åhhhh så söt du är :D Måste väl erkänna att Ines pappa faktiskt ser rätt bra ut om han lägger den sidan till. Så det underlättar ju hennes söthet. Har fått det bästa av oss två. Är nyfiken på dina bilder. Du får lägga in dem i den andra tråden imorgon för i denna missar man allt! Skrivs på tok för mycket....
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma