Plus igen efter mf/ma

Ines idag med sin nyvunna vän "nappen". 6 dagar gammal.
Nu så flickor, då har jag äntligen läst i kapp. Det jag inte ville vara utan på förlossningen och efteråt var något återfuktande för läpparna, amnings BH, egen duschcreme, schampoo och sånt. Mobil, kamera, laddare och allt sånt.
Handduk behövdes inte, inte heller bindor,blöjor och dylikt allt sånt fick man där. Vi fick även låna kläder till bebis, men såklart ville man ha med dig egna :)
Liten uppdatering från mig och Ines.
Jag, nu -10 kg (av 17,6 kg). Känner mig som världens mjölkkossa, hb stigit till 97 och vid kontroll av stygn och sånt såg allt bra ut. Även om det är långt ifrån läkt :/
Ines: Har igår tappat navelstumpen. Äter som en häst och i tisdags vid kontrollen så hade hon enbart gått ner 65 g. Hörseltest och allt annat såg bra ut. Svar från PKU kommer ju senare. I dag fick hon sin första napp som hon accepterade med en gång och började tutta på. Somnade därefter mysigt i morfars famn efter vart aningens orolig. Hela den tidiga morgonen hade hon svårt att komma till ro utan skulle tutta hela tiden, och med mina överfulla behållare får hon nog i sig mer än vad hon klarar av så hon har kräkts i omgångar och tuttat igen. Så förhoppningsvis gör nappen sitt :) Annars är hon en snäll och underbar lite bebis som mestadels äter, kissar, bajsar och sover.