Plus igen efter mf/ma
Tror inte du ja kommer gå så länge? ;)
Jag säger bara: SHIT tjejer vad ni skriver!!!! Hinner bara skumma igenom typ hälften! Så är det nåt som skrivits till mig som jag missat att svara på så skriv i min inbox eller gästbok. Underbart med denna aktivitet i tråden men med en liten så är det svårt att finna tiden till att hänga med i tempot.
Följer Färnviks exempel och jag måste tillägga du är grym!!!! Så jäkla fina grejer du virkar.
Terese heter jag och fyller 31 år i vår. Jag är ensamstående med Ines som är 2 månader idag, då jag och min man sedan 9 år separerade sent i min graviditet. Jag bor i en bostadsrätt på 3 rum o kök, hyfsat centralt i Malmö och jobbar i vanliga fall som röntgensjuksköterska om ni inte lyckats klura ut det hahahahaa ;P. Jag har en devon rex katt som heter Stig som just nu bor hos Ines pappa. När han inte är ute på frieri(avelshane).
Jag gillar att baka och laga mat ( har faktiskt gått kockutbildning). Och umgås med vänner och shoppa. Allra mest söta grejer till lilla Ines. Gillar att hålla mig sysselsatt helst nåt planerat varje dag (planeringsfreak). Gillar även att resa även om ekonomin för tillfället inte tillåter det och glo in i dumburken.
Det var väl lite kort om mig :)
Åhhhh underbara nyheter mtc!!!!! GRATTIS!!!
Mitt försök att läsa i kapp allt som skrivits från igår och idag är lönlöst. Kom enbart till kl 14.32 idag. Herrejisses vad det skrivs i tråden! En del positivt och tyvärr en del negativt också :(