Plus igen efter mf/ma
Förstår att din dag känns som en skitdag när jag läser om hur stressigt du har haft det! *kramar om* Angående ditt sf mått så är anledningen till minskningen nog bara för att hon har fixerat sig nu, då sjunker magen och blir automatiskt mindre. Jag längtar tills det händer här för då får jag lite lättare att andas igen
men vill du att lillfian stannar i magen en stund till så ska du nog ta det lite lugnt nu (lättare sagt än gjort, jag vet), det brukar annars inte vara så långt kvar till förlossningen när magen sjunkit.
*bamsekram*
Nr 1 skilsmässan går inte igenom förrens den 23 dec. Föds hon innan dess, blir det automatiskt gemensam vårdnad och han pappa till barnet. Dvs vi får boka besök och sånt på familjerätten där de i sluändan avgör om våran vårdnad även om vi är överrens + han får föräldrardagar som jag behöver ha.
Nr 2. Jag har alla mina grejer till bebis här nere. Vagn, kläder, + allt annat. Barnstol + förlossningsväska tar jag ju med mig.
Nr 3. Då missar exet förlossningen och sin egen dotters födelse, vilket känns taskigt att beröva honom.
Nr 4. Stackars Ines kommer alltid att vara yngst i klassen, sist med allt, och fylla år vid jul.
Nr 5. Är mentalt inte redo, känns så overkligt alltihop.