Laura77 skrev 2010-08-23 21:14:53 följande:
Tror att botoxen var till för att få vissa spänningar i armen att släppa...fattade inte riktigt. Ska dubbelkolla!
Jag hade också en jobbig förlossning....enligt personalen på specialavdelningen på BB där vi hamnade så var min förlossning en 8:a på en skala 1-10....där 10 är en riktigt traumatisk förlossning...men jag fattade inte det förrän de sa det till mig, dagen innan vi åkte hem....jag trodde det skulle vara så och jag mådde bra efteråt trots allt... Fattade inte varför personalen hela tiden sprang och frågade hur jag mådde och undrade varför jag var uppe och gick och ifrågasatte varför jag hade klätt på mig...
Är inte helt avskräckt utan tänker nog mer att "det kan inte bli värre" så jag vill absolut ha fler barn och kommer troligtvis inte vilja planera kejsarsnitt.
Är också gärna med på en plexusträff! Vore roligt att träffa er. Vart bor ni förresten??
Vi bor i Stockholmsområdet.
Sjöstedt; Hur gick det på barnhab??
Förresten...igår tog vår son sina första steg helt utan stöd eller hjälp!! Visserligen bara 2 steg, men ändå!!
Va ROLIGT att din son tagit sina första steg!!! :D Grattis!! Sånt måste ju kännas i hjärtat! Ang. förlossningen, så har jag blivit så pass avskräckt att jag nog inte lär föda "normalt" igen. Min dotter miste nästan livet och det var en hemsk första förlossning,här på lilla Gotland är det oerhört ovanligt me såna förlossningar som jag genomgick. Fick ligga kvar på lasarettet rätt länge. Så jag har blivit rädd...man tänker, va händer med nästa?? blir de värre då?? Så man är helt enkelt orolig inför en till förlossning.
Som sagt så bor jag på Gotland, så det krävs ju inte bara LITE planering för min del om vi ska ses...Nu är vi ju rätt ofta på SÖS, ska dit igen i början på SEP, Så de hade varit händigt för min del iaf om man kunde ta en träff i samband me att vi ändå är på fastlandet liksom... Hade vart kul om vi va ett gäng, me våra respektive oxå såklart, å våra "plexusbarn". Hade vart jättekul! Har ju aldrig träffat ngn i liknande situation...