Inlägg från: NJsmamma |Visa alla inlägg
  • NJsmamma

BF November,2010 DEL 2

Annizsj skrev 2010-11-11 12:08:16 följande:
    Ta det så lugnt du bara kan nu. Jag tror inte att min mage har växt sen sist heller...var där förra tisdagen. Min mage är verkligen inte stor har jag förstått. MEN tillräckligt för att vara ivägen! Är så less idag. INte sovit inatt heller....blä! Förstår inte varför man såhär på slutet ska börja ha svårt att somna....Innan lade jag huvudet på kudden och slockande direkt. I och med att de små här hemma kör marathon med oss är man så slut!

Snart dags att göra sig klar för hämtning på dagis. hade tänkt låta mannen hämta å jag själv tänkte tjura mig igenom dagen. Men jag följer med och åker pulka, vi lovade ju Milo det igår! Mamma får rycka upp sig

12 dagar till bf!

Trulsa-- Vaggen är på plats sen igår, men inte bäddad. Kändes bara så konstigt att flytta ut Viggos säng för att ställa in en tom vagga där en liten främling ska ligga. hum....hur ska detta gå frågar jag mig hela tiden????
    Jag får ta det lugnt och vila mycket, känns inte som man gör så mkt annat iofs.. är otroligt trött hela tiden och har precis som du svårt att somna, eller jag somnar jättefort men vaknar efter ca 2 h igen för att kissa och sen kan jag inte somna om, jättefrustrerande blir verkligen inte mkt sömn på nätterna. 11 dagar kvar till bf för mig, seeegt!! Mysigt att åka pulka, kanske ska ge mig på det med dotterns sen också.. Ha det så mysigt ute i snön..
  • NJsmamma
    NoahLeah skrev 2010-11-11 12:12:29 följande:
    Dammsugahela nedervåninge var kanske inte så smart, bränner som eld i underlivet nu och svimfärdig, blir nog en stund på soffan.
    Nä men usch vad jobbigt, ja lägg dig och vila så hoppas vi att det blir bättre!!
  • NJsmamma

Härligt att allt ser bra ut med lillan Helen, förstår att du är en stolt 3 barnsmor, mys

• NJsmamma

Popcorn- Förstår att det måste vara en oerhört stor chock för er, men du kommer att kunna ta henne till dig när chocken har lagt sig. Du måste tillåta dig själv att gråta, sörja och vara förbannad.. finner verkligen inga ord mer än att vi finns här för dig, och du tänk inte ens tanken att du förstör tråden med din sorg, vi förstår! Många kramar

• NJsmamma

Helen- Ajajaj, det gör ju så fruktansvärt ont, lider med dig och hoppas det blir bättre av salvan. Har faktiskt köpt oxå, hade såå sjukt ont i början och problem med såriga och blodiga vårtor.. Grät av smärta och jag tyckte inte att det var ett dugg mysigt med amning som många sa att det skulle vara.. Det gjorde ju bara ONT!! Hoppas det blir bättre denna gången.

Chanelll- Go du är , haha så där gör jag OFTA kan jag säga och då kan jag inte ens skylla på amning Men gravidhjärna kanske än så länge?!

Ja, runt vecka 20 ngn gång så var jag så sjukt sugen på cheeseburgare och speciellt då jag gått och lagt mig, stackars sambon vet inte hur många ggr han var tvungen att åka till mcd för att köpa, jag blev som galen om jag inte fick det men annars har det vart rätt lugnt med cravings

• NJsmamma

Tycker också att vi väl kan fortsätta i den här tråden, eller ja de som vill då
    En till som verkligen ser fram emot smärtan, give me some pain!!

• NJsmamma
    Kinne79 skrev 2010-11-12 13:34:50 följande:
    Jag ser inte fram emot smärtan, but give me a baby!!

Är dock hundra på att jag får vänta till igångsättning 16 dec....
    Haha, nej sant... hade man kunnat få ut bebisen utan dom hemska värkarna och allt så hade det var great  
  • NJsmamma

Usch går jag över tiden 3 veckor som man får göra här i gbg, så är vi ju inne i 13 december, finns inte en chans att jag kommer gå så länge, får isf lägga mig på förlossningen och strejka ifall dom inte hjälper mig!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2