BF November,2010 DEL 2
Annizsj skrev 2010-11-11 12:08:16 följande:
Ta det så lugnt du bara kan nu. Jag tror inte att min mage har växt sen sist heller...var där förra tisdagen. Min mage är verkligen inte stor har jag förstått. MEN tillräckligt för att vara ivägen! Är så less idag. INte sovit inatt heller....blä! Förstår inte varför man såhär på slutet ska börja ha svårt att somna....Innan lade jag huvudet på kudden och slockande direkt. I och med att de små här hemma kör marathon med oss är man så slut!
Snart dags att göra sig klar för hämtning på dagis. hade tänkt låta mannen hämta å jag själv tänkte tjura mig igenom dagen. Men jag följer med och åker pulka, vi lovade ju Milo det igår! Mamma får rycka upp sig
12 dagar till bf!
Trulsa-- Vaggen är på plats sen igår, men inte bäddad. Kändes bara så konstigt att flytta ut Viggos säng för att ställa in en tom vagga där en liten främling ska ligga. hum....hur ska detta gå frågar jag mig hela tiden????
Jag får ta det lugnt och vila mycket, känns inte som man gör så mkt annat iofs.. är otroligt trött hela tiden och har precis som du svårt att somna, eller jag somnar jättefort men vaknar efter ca 2 h igen för att kissa och sen kan jag inte somna om, jättefrustrerande blir verkligen inte mkt sömn på nätterna. 11 dagar kvar till bf för mig, seeegt!! Mysigt att åka pulka, kanske ska ge mig på det med dotterns sen också..

Ha det så mysigt ute i snön..