Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Julius är också väldigt mycket vaken på dagarna, o sen på kvällen blir han så övertrött att han skriker tills han somnar.. Det är jätte jobbigt ..
Å så vackert!
Jag vill också gifta mig! 
Dock tror jag det blir lite mindre form av bröllop då!

På fm fick jag till en bra knytning på sjalen och knölade ner Alva så gav vi oss ut i trädgården. Hon somnade rätt omgående och sov där ca 40 minuter. Jag ålade mig ur sjalen för att spara knytningen tills nästa gång men det blev bara ett stort trassel så jag får knyta om men denna knytning (kryssvagga) gillade jag!
Har stans huvudvärk. Antingen beror det på väderomslaget som kommer in eller att jag syndade och vräkte i mig godis igår?
Har också haft huvudvärk i flera dagar nu, sen i fredags tror jag. Har svettats som en gris alla dessa dagar, trots regn varje dag, och tror att jag inte hunnit på att fylla på med vatten även om jag dricker hela tiden. Nu verkar äntligen regnmolnen blåst bort och hela veckan har dom lovat fint här i Umeå. Hoppas.
Upptäckte att Ifk göteborg spelar match på söndag.
Stora grabben o sambon är ju sportfantaster,så de vill ju givetvis gå.
De va på en match i vår o grabben älskar sånt.
Så mamma var snäll o boka en hotellnatt till.
Så på torsdag drar vi iväg på minisemester,som plötsligt blev lite längre än tänkt.
tors-mån blir vi borta , ska bli underbart o komma bort!
Funderade på att boka danmark över dagen också, familjepris på 520kr turo retur.
men då gick färjan kl 9. o ja känner inte för o stressa iväg o passa massa tider.
Skönt o ha en dag när inget är bokat.
tänkte vi kanske skulle besöka slottsskogen, de verkar helt underbart o vi har aldrig varit där, trots vi brukar besöka gbg ett par ggr per år.
någon annan som varit där
Ni som ger ersättning, MAMs nappflaskor är det sådanna där pipen INTE sugs i hop när dom äter?
då var dopet klart och för en stund sen fick jag agathons första medvetna leende nästan såhan skratta högt