helene306 skrev 2010-06-13 09:51:14 följande:
RosaNapp: Stor kram till dig! Det är inte lätt när du inte mår bra men eftersom ni inte kommer överens så borde du sätta ner foten och bestämma själv vad han ska heta, om inget annat kanske det sätter press på ditt ex. Hur har allt gått, har du hunnit flytta? Kram igen!!
Igår hade vi en tvärförbannad tjej här! Vid 21.30 skulle vi i säng men det ville inte Alva. Hon vrålade hysteriskt. Sen sultade hon på sin hand och ville ha mat men så fort hon kom till mig skrek hon igen. Hon ville definitivt inte ligga ner, nä, hon skulle sitta i famnen och kika. Efter 00.30 fick jag henne att amma, sittandes i soffan och hon somnade som klubbad så jag gick upp och la henne. Då, för en gångs skull, funkade det! Sen vaknade hon kl 7 så nu är det grinigt värre här och jag är lika grinig jag. Maken cyklar Halvvättern så det blir nog en rolig dag detta

En bestämd dam

Men va skönt att hon sov enda till kl 7.
Vad mkt din man verkar ha för sig, hur hinner man sånt? varken ja eller min sambo gör något själva, vi har liksom insett att de inte är prio ett nu o vi hinner inte det!
När han kommer från jobbet är de middag o städning som gäller, för på dagen får ja inget gjort, så han tar barnen när han kommer hem så ja hinner ordna lite.
på helgen försöker vi få lite gjort med huset. igår hann vi måla knutarna o dörren en sista gång på lekstugan, så idag ska den invigas.
jag tvätta även halva verandan, så förhoppningsvis hinner den få ett lager färg idag!
Helgerna är dyrbara för mig, då vill jag ha familjen samlad o vi har lyx som även har måndagar tillsammans nu!
Hoppas barnen är lugna idag helene när du är ensam!