helene306 skrev 2010-06-29 09:20:27 följande:
Madde: Jag var tvungen att kolla, D-droppar är det

Det hette AD-droppar när David var liten
Annamamma: Motion är inte grejen för att gå ner i vikt, motion är för att kroppen mår braa v att röra på sig

Tänk även på att man svullnar något förbaskat i värmen! Jag var rejält svullen igår och är det idag också ...
Ja, hon är rund och go

Nu har hon strl 62 men vissa byxor i strl 56 passar fortfarande medans vissa byxor i strl 62 inte passar. Bodysar i strl 56 la jag undan för kanske 1½ vecka sen, de gick på övertid
Vad är det med storlekar egentligen?? Vi fick t. ex. leggings i strl 62 när hon var nyfödd och de har vi inte kunnat använda, hon är för tjock om magen så de sitter åt som bara den. Synd, för de var söta och nu är det för sent att byta. Tjurtanterna på Lindex här i stan byter man gärna inte kläder hos ...
Skönt att höra att jag inte är ensam om att glömma droppar och att lägga på mage
Fan vad jag hatar att svettas så förbannat

ok!
Känns som Algot är mer lång smal. tvärtemot vad de andra grabbarna varit. ja har ett par bruna byxor från lindex o de är nog egentligen leggings i 56. de sitter perfekt på han. blir inte tajta utan ser mer ut som en tunn byxa.
Testa nu en suit från lindex i 62 med korta ärmar o ben o den passa perfekt. just suit får han ta lite större storlek då 56 sparkbyxor börjar strena!
har nu fyllt poolen med luft med handpump, ont i varenda kroppsdel, önskar ibland att gubben köpte krompessor lr va de heter, svettig blev ja med