• puss

ni är så jäääävla pinsamma!!!

fy fan va pinsamma ni är, alla patetiska styvmammor!!
    hela KR är fullt av biomammor som: är bittra, är psykfall, vill hämnas, lever på soc, lever för att jävlas, är manipulativa, luras och ljuger, försöker bara komma åt pengarna, bryr sig inte om barnen, fifflar, lever för hämnd, snackar skit och lögner, sprider rykten, är lösaktiga, beter sig illa på fb, och så vidare i ALL JÄVLA OÄNDLIGHET.

tydligen har din kille smak för såna brudar.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!
  • kalin
    susannemalmö skrev 2010-05-16 19:22:52 följande:
    Aha, och sen slutar de var idioter när de växer upp då? Ja, förutom du och din sambo då förstås.
    Oftast.

Ar alla som inte gillar barn idioter?
  • susannemalmö
    kalin skrev 2010-05-16 19:29:50 följande:
    Oftast. Ar alla som inte gillar barn idioter?
    Nej för fan, klart man inte behöver gilla barn.
    Men är man en så värdelös pappa som din sambo och dessutom går på samma fint två gånger är man en idiot.
    Är man tillsammans med en idiot och dessutom försvarar idiotin är man också en idiot.
    Att skaffa en kille som har barn när man inte gillar dem är inte precis höjden av intelligens.

Förstår du bättre nu eller ska jag förklara mer ingående för dig?
  • kalin
    susannemalmö skrev 2010-05-16 19:41:43 följande:
    Nej för fan, klart man inte behöver gilla barn. Men är man en så värdelös pappa som din sambo och dessutom går på samma fint två gånger är man en idiot. Är man tillsammans med en idiot och dessutom försvarar idiotin är man också en idiot. Att skaffa en kille som har barn när man inte gillar dem är inte precis höjden av intelligens. Förstår du bättre nu eller ska jag förklara mer ingående för dig?
    I min varld sa ar det kvinnan som tvingar en man att bli pappa som ar idiot. Blir man anda tvingad att bli pappa far man vara sa involverad man som man vill och kanner. Min sambo har stalt upp mycket mer pa dessa ungar an vad han behovt.

Tanker inte disskutera detta mer med dig da inte uppenbarligen inte klarar av att fora en diskusion pa ett moget och respektfullt satt.
  • trolltotten
    kalin skrev 2010-05-16 19:53:33 följande:
    I min varld sa ar det kvinnan som tvingar en man att bli pappa som ar idiot. Blir man anda tvingad att bli pappa far man vara sa involverad man som man vill och kanner. Min sambo har stalt upp mycket mer pa dessa ungar an vad han behovt. Tanker inte disskutera detta mer med dig da inte uppenbarligen inte klarar av att fora en diskusion pa ett moget och respektfullt satt.
    Vänta här nu. Ställt upp mer än vad han behövt? Va han inte pappa skrev du?? *ASGARV* Lämna gubben och bli normal, eller hjälp honom att ta hand om ungarna HAN satt till världen. Det är svårt att bli lurad på sig barn, vill man absolut inte ha barn finns det kondom, så slipper man fundera på om kvinnan försöker luras eller inte. Rötägg!
    Vissa människor kan, andra inte.
  • kalin
    trolltotten skrev 2010-05-16 19:56:20 följande:
    Vänta här nu. Ställt upp mer än vad han behövt? Va han inte pappa skrev du?? *ASGARV* Lämna gubben och bli normal, eller hjälp honom att ta hand om ungarna HAN satt till världen. Det är svårt att bli lurad på sig barn, vill man absolut inte ha barn finns det kondom, så slipper man fundera på om kvinnan försöker luras eller inte. Rötägg!
    Vakren han eller jag vill ta hand om nagra ungar och det har vi inga som helst skyldigheter att gora.
  • susannemalmö
    trolltotten skrev 2010-05-16 19:56:20 följande:
    Han har dessutom blivit lurad två gånger, på samma sätt och av samma kvinna. Haha, jag trodde inte att det fanns kvinnor som gick på sånna historier av idiotmän som inte pallar ta hand om sina barn.

Fan, jag blev lurad att bli mamma, jag tror jag ska sätta ut min dotter på gatan imorgon, jag har ju inget ansvar för henne.
    Fast det går ju inte, jag har ju både moral och etik i kroppen.
  • trolltotten
    kalin skrev 2010-05-16 19:59:53 följande:
    Vakren han eller jag vill ta hand om nagra ungar och det har vi inga som helst skyldigheter att gora.
    Det klart som fan att han har det! Det är HANS ungar!
    susannemalmö skrev 2010-05-16 20:00:49 följande:
    Han har dessutom blivit lurad två gånger, på samma sätt och av samma kvinna. Haha, jag trodde inte att det fanns kvinnor som gick på sånna historier av idiotmän som inte pallar ta hand om sina barn. Fan, jag blev lurad att bli mamma, jag tror jag ska sätta ut min dotter på gatan imorgon, jag har ju inget ansvar för henne. Fast det går ju inte, jag har ju både moral och etik i kroppen.
    Hahaha, jaa jag får nog göra detsamma Jävla nötter det finns!
    Hur många vuxna finns det egentligen på fl?
  • kalin
    trolltotten skrev 2010-05-16 20:17:22 följande:
    Det klart som fan att han har det! Det är HANS ungar!
    Kankse i din varld. Men inte i min varld, inte i hans och inte heller i lagens. Trots detta tar han mycket mer ansvar an vad han behover. Tycker folk ska sluta spekulera i sant ni inte har en aning om.
  • trolltotten
    kalin skrev 2010-05-16 20:24:55 följande:
    Kankse i din varld. Men inte i min varld, inte i hans och inte heller i lagens. Trots detta tar han mycket mer ansvar an vad han behover. Tycker folk ska sluta spekulera i sant ni inte har en aning om.
    Kan man knulla fram ungarna, kan han ta hand om dom. Stackars ungar!
    Hur många vuxna finns det egentligen på fl?
  • Stinky
    Lanloun skrev 2010-05-16 09:47:23 följande:
    Man blir aldrig riktigt klar med sitt ex som man har barn med. Det finns alltid något där.
    Jag kan tänka mig att det är så för väldigt många singelföräldrar, men jag tror inte att det är så för alla. En del klarar av att vara skilda, är klara med varandra och har ett gott samarbete runt barnen. Det ultimata vore väl om ALLA singelföräldrar hade det så, men tyvärr så ser ju inte verkligheten ut så.
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!