• puss

ni är så jäääävla pinsamma!!!

fy fan va pinsamma ni är, alla patetiska styvmammor!!
    hela KR är fullt av biomammor som: är bittra, är psykfall, vill hämnas, lever på soc, lever för att jävlas, är manipulativa, luras och ljuger, försöker bara komma åt pengarna, bryr sig inte om barnen, fifflar, lever för hämnd, snackar skit och lögner, sprider rykten, är lösaktiga, beter sig illa på fb, och så vidare i ALL JÄVLA OÄNDLIGHET.

tydligen har din kille smak för såna brudar.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!
  • kalin
    trolltotten skrev 2010-05-16 20:25:44 följande:
    Kan man knulla fram ungarna, kan han ta hand om dom. Stackars ungar!
    Alla som knullar ar mogan att ta hand om barn? Jo sakert.... Om det ar synd om ungarna sa ar det karringens fel...
  • susannemalmö
    kalin skrev 2010-05-16 20:24:55 följande:
    Kankse i din varld. Men inte i min varld, inte i hans och inte heller i lagens. Trots detta tar han mycket mer ansvar an vad han behover. Tycker folk ska sluta spekulera i sant ni inte har en aning om.
    Haha, det är alltså inte hans ungar i lagens mening
    ?
    Men fine, stående ovationer till din idiot till smabo för att han pallar träffa ungarna han knullade till sig fyra gånger om året.
    Ungarna i fråga är ju säkerligen med på hyllningen och tycker att han är en riktig kanonfarsa, eller
    ?

Men du, mamman har ju inte heller fler skyldigheter enligt lagen än att betala underhåll, borde vi inte hylla henne mer då eftersom hon gör väldigt mycket mer än vad hon behöver. Du kan väl börja med hyllningarna av henne?
  • susannemalmö
    kalin skrev 2010-05-16 20:31:25 följande:
    Alla som knullar ar mogan att ta hand om barn? Jo sakert.... Om det ar synd om ungarna sa ar det karringens fel...
    Varför vill du ta hand om en omogen loser då?
  • trolltotten
    kalin skrev 2010-05-16 20:31:25 följande:
    Kärringens fel för att hon tar hand om barnen hon satt till världen? Okej, vissa är för korkade för sitt eget bästa. Ta du hand om din loser så blir det nog bra. Jag går och kramar om min styvson
    Vissa människor kan, andra inte.
  • kalin
    trolltotten skrev 2010-05-16 20:45:23 följande:
    Kärringens fel för att hon tar hand om barnen hon satt till världen? Okej, vissa är för korkade för sitt eget bästa. Ta du hand om din loser så blir det nog bra. Jag går och kramar om min styvson
    Hon borde inte satt dom till varlden overhuvud taget. Tar hand om ungarna gor hon verkligen inte...
  • susannemalmö
    kalin skrev 2010-05-16 20:57:23 följande:
    Hon borde inte satt dom till varlden overhuvud taget. Tar hand om ungarna gor hon verkligen inte...
    Till skillnad från din sambo då?
    Är det inte konstigt att man dömmer mamman när du är tillsammans med en man som skiter i sina barn. Stenar...glashus...ja, du fattar.
  • kalin

Att han skiter i ungarna ar inte sant. Ni kanner inte oss, ni har ingen aning om vad som hant och vad det ar for omstandingheter som gor att han inte kan traffa ungarna oftare. Jag ber er annu en gang att ni slutar spekulera. Vill ni diskutera min familj sa gor det pa ett respektfullt satt annars tanker jag inte svara.

• puss
    kalin skrev 2010-05-16 19:59:53 följande:
    Vakren han eller jag vill ta hand om nagra ungar och det har vi inga som helst skyldigheter att gora.
    lika bra det.
  • puss
    kalin skrev 2010-05-16 18:39:20 följande:
    Det ar ingen som sviker nagra ungar. Men det finns massor med saker som ar varre. Jag kanner ingen sympati mot barn, barn ar idioter...
    fat nu tycker jag synd om dig. är det så du ser på dig själv som liten?
  • kalin
    puss skrev 2010-05-17 07:41:54 följande:
    fat nu tycker jag synd om dig. är det så du ser på dig själv som liten?
    ja sjalvklart
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!