• puss

ni är så jäääävla pinsamma!!!

fy fan va pinsamma ni är, alla patetiska styvmammor!!
    hela KR är fullt av biomammor som: är bittra, är psykfall, vill hämnas, lever på soc, lever för att jävlas, är manipulativa, luras och ljuger, försöker bara komma åt pengarna, bryr sig inte om barnen, fifflar, lever för hämnd, snackar skit och lögner, sprider rykten, är lösaktiga, beter sig illa på fb, och så vidare i ALL JÄVLA OÄNDLIGHET.

tydligen har din kille smak för såna brudar.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!
  • kalin
    Bellsam skrev 2010-05-17 19:27:23 följande:
    "Han far val lamna mig om han upplever det som ett problem att jag inte gillar hans barn. Men det gor han inte, han respekterar att jag inte vill ha med dom att gora." "Jag behandlar dom inte illa. Jag haller mig borta for det mesta." "Visste om barnen fran borjan men sag det inte som natt storre problem da dom bor langt bort och inte traffar min sambo sarsillt ofta. Ser det fortfrande pa de sattet.." "herregud jag alskar min sambo och ser ingen anledning till varfor vi inte kunna leva ihop for att han har barn som han traffar 4 ganger om aret...forstar att era liv kretsar kring barn men for oss ar det inte sa..." Det här är alla citat som du har skrivit. Varför tror du att det inte riktigt känns som om du hade varit jätteglad om han kunde träffa dom oftare?
    Jatteglad for hans skull. Inte for min egen kanske. Men jag hade abslout gora det basta av situaionen.
  • Stinky
    kalin skrev 2010-05-17 19:27:47 följande:
    Abort ar ett annat.
    Så sant. Men nu är det som det är, och barnen kan inte välja sina föräldrar. 
  • kalin
    Stinky skrev 2010-05-17 19:33:31 följande:
    Valdigt sant det med. Jag kan inte heller styra over det dar...
  • Esther M
    trolltotten skrev 2010-05-17 18:49:09 följande:
    Om du accepterat barnen tycker jag du kan vara snäll mot dom för en gångs skull. Packa resväskan och flytta.
    det är ju inte hennes ansvar. om barnens pappa inte tycker att det är ett problem att hon inte gillar barnen, så behöver ingen flytta.
  • Kaldorei

Det finns mest troligast lika många styvmorsor som biomorsor här inne som är riktiga idioter och garanterat lika många som som är toppen också!

• Stinky
    kalin skrev 2010-05-17 19:44:07 följande:
    Valdigt sant det med. Jag kan inte heller styra over det dar...
    Nej, och då är det bara att försöka göra det bästa av situationen.
  • Emmel
    Esther M skrev 2010-05-17 20:16:02 följande:
    det är ju inte hennes ansvar. om barnens pappa inte tycker att det är ett problem att hon inte gillar barnen, så behöver ingen flytta.
    Precis! Det är pappan som är flat. Det låter ju onekligen som han inte är så förtjust i sina barn (även om sambon skriver - ni vet ju inte allt etc.). Hon har dock skrivit att han vill träffa dem oftare. OM nu sambon är så elak och otrevlig som många här i tråden utmålar henne till så... ge er på mannen då. Hur FAN kan en förälder låta en så otrevlig och elak person vara nära ens barn? En sådan förälder borde inte få ha barn!!!

Men... jag är inte så säker på att sambon är så elak som många här i tråden vill få det till. Men, det är jag det!

Däremot så förstår jag inte hur man kan bli lurad till två barn och hur man kan inte vilja ha sina barn hos sig.
  • Emmel
    Kaldorei skrev 2010-05-17 20:18:04 följande:
    Det finns mest troligast lika många styvmorsor som biomorsor här inne som är riktiga idioter och garanterat lika många som som är toppen också!
    Precis!
  • puss
    kalin skrev 2010-05-17 19:19:01 följande:
    Hade vart jatteglad om han kunnat traffa dom oftare eftersom det ar vad han vill.
    varför gör han inte det då?
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • susannemalmö
    puss skrev 2010-05-18 06:42:15 följande:
    varför gör han inte det då?
    För han vill inte, det står i inlägg 135. Men jag antar att det är svårt att hålla redan på vad man redan skrivit, lätt att ändra sig när ingen håller med om att sambon som skiter i sina barn ska vinna pris för årets pappa.
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!