• puss

ni är så jäääävla pinsamma!!!

fy fan va pinsamma ni är, alla patetiska styvmammor!!
    hela KR är fullt av biomammor som: är bittra, är psykfall, vill hämnas, lever på soc, lever för att jävlas, är manipulativa, luras och ljuger, försöker bara komma åt pengarna, bryr sig inte om barnen, fifflar, lever för hämnd, snackar skit och lögner, sprider rykten, är lösaktiga, beter sig illa på fb, och så vidare i ALL JÄVLA OÄNDLIGHET.

tydligen har din kille smak för såna brudar.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!
  • Stinky
    kalin skrev 2010-05-17 18:26:55 följande:
    Men hans misstag är ju inte barnens fel, utan hans eget. 
  • Tottelina
    Alltså du får nog bara ta och inse att din snubbe har ett par ungar. Deal with it för sjutton.
    Vem är dummast här kan man ju undra, den som knullar med en brud två ggr och tror hon käkar piller eller den som tror att karln är oskyldig i sammanhanget.
    Låter som a match made in heaven annars haha

*kunde inte låta bli*!
  • kalin
    Stinky skrev 2010-05-17 18:28:33 följande:
    Ja och?
  • Bellsam
    Fast det folk försöker förklara för dig är att du säger att han blev tvingad och han blev ju inte tvingad eftersom han frivilligt hade sex, misstag eller inte. Gör man ett misstag kan man inte gå runt och skrika att man blev tvingad till det. Bara att erkänna och svälja det hela.
  • kalin
    Bellsam skrev 2010-05-17 18:30:34 följande:
    Fast det folk försöker förklara för dig är att du säger att han blev tvingad och han blev ju inte tvingad eftersom han frivilligt hade sex, misstag eller inte. Gör man ett misstag kan man inte gå runt och skrika att man blev tvingad till det. Bara att erkänna och svälja det hela.
    Det ar ingen som gor hller. Har vid upprepede tillfallen sagt att detta inte spelar nagon roll och da barnen redan ar satta till varlden. Det ar ni som fortsatter tjafsa.
  • kalin
    Tottelina skrev 2010-05-17 18:29:42 följande:
    Alltså du får nog bara ta och inse att din snubbe har ett par ungar. Deal with it för sjutton. Vem är dummast här kan man ju undra, den som knullar med en brud två ggr och tror hon käkar piller eller den som tror att karln är oskyldig i sammanhanget. Låter som a match made in heaven annars haha *kunde inte låta bli*!
    Som sagt jag har accpeterat det for flera ar sen. Det ar ar inte jag som forsatter tjfsa om hur ungarna blev till.
  • Bellsam
    kalin skrev 2010-05-17 18:34:30 följande:
    Som sagt jag har accpeterat det for flera ar sen. Det ar ar inte jag som forsatter tjfsa om hur ungarna blev till.
    Fast du kan väll inte riktigt säga att du accepterat att han har två barn sen innan eftersom du inte vill vara i närheten av hans barn?
  • kalin
    Bellsam skrev 2010-05-17 18:37:47 följande:
    Fast du kan väll inte riktigt säga att du accepterat att han har två barn sen innan eftersom du inte vill vara i närheten av hans barn?
    Att jag har accepterat dom betyder inte att jag har nan skyldighet att vara i narheten av dom.
  • trolltotten
    kalin skrev 2010-05-17 18:40:15 följande:
    Att jag har accepterat dom betyder inte att jag har nan skyldighet att vara i narheten av dom.
    Om du accepterat barnen tycker jag du kan vara snäll mot dom för en gångs skull. Packa resväskan och flytta.
    Vissa människor kan, andra inte.
  • kalin
    trolltotten skrev 2010-05-17 18:49:09 följande:
    Om du accepterat barnen tycker jag du kan vara snäll mot dom för en gångs skull. Packa resväskan och flytta.
    Som sagt jag tycker inte om dom. Skulle aldrig ge upp den jag alskar for deras skull.
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!