• puss

ni är så jäääävla pinsamma!!!

fy fan va pinsamma ni är, alla patetiska styvmammor!!
    hela KR är fullt av biomammor som: är bittra, är psykfall, vill hämnas, lever på soc, lever för att jävlas, är manipulativa, luras och ljuger, försöker bara komma åt pengarna, bryr sig inte om barnen, fifflar, lever för hämnd, snackar skit och lögner, sprider rykten, är lösaktiga, beter sig illa på fb, och så vidare i ALL JÄVLA OÄNDLIGHET.

tydligen har din kille smak för såna brudar.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!
  • Tottelina
    trolltotten skrev 2010-05-17 19:03:04 följande:
    Mohahaha nää inte direkt. Speciellt inte då det är ganska omöjligt att bli "påtvingade" eller "lurade" på barn. Kondom är ett bra svar på det
    Ja vi normalintelligenta drar nog ganska snabbt den slutsatsen men hey, köper man att karln inte fattat hur blommor och bin fungerar ens efter en född unge och aktivt pippande får man ju nästan lite sympatikänslor..
  • Tottelina
    kalin skrev 2010-05-17 19:04:02 följande:
    Det finns ett mellanting, jag hatar dom inte och jag alskar dom inte heller . Som nagon sa bor jag som vuxen manniskoa repektera dom,  vilket jag abslout gor.
    Tycker du att du gör det när du sitter på internet och raljerar om hur din stackars man inte klarat av att lägga ihop två och två och pratar om hur mycket du ogillar barnen?
    Det tycker inte jag.
  • trolltotten
    Tottelina skrev 2010-05-17 19:04:45 följande:
    Ja vi normalintelligenta drar nog ganska snabbt den slutsatsen men hey, köper man att karln inte fattat hur blommor och bin fungerar ens efter en född unge och aktivt pippande får man ju nästan lite sympatikänslor..
    Snarare livrädd för att det faktiskt finns så otroligt korkade människor :-O
    Vissa människor kan, andra inte.
  • Bellsam
    kalin skrev 2010-05-17 19:04:02 följande:
    Det finns ett mellanting, jag hatar dom inte och jag alskar dom inte heller . Som nagon sa bor jag som vuxen manniskoa repektera dom,  vilket jag abslout gor.
    Du säger att dom gångerna som dom gånger så vill inte du vara där, det är väll inte att respektera dom? Barnen förstår att du inte gillar dom och känner sig otroligt oälskade av detta.
    Sen säger du att du kan vara tillsammans med din karl för att han bara träffar sina barn 4 gånger om året och det accepterar du, men om barnen had velat träffa sin pappa mer så hade inte du varit så glad i det vilket betyder att du inte respekterar att de fanns där före dig?
  • kalin
    Bellsam skrev 2010-05-17 19:09:36 följande:
    Du säger att dom gångerna som dom gånger så vill inte du vara där, det är väll inte att respektera dom? Barnen förstår att du inte gillar dom och känner sig otroligt oälskade av detta. Sen säger du att du kan vara tillsammans med din karl för att han bara träffar sina barn 4 gånger om året och det accepterar du, men om barnen had velat träffa sin pappa mer så hade inte du varit så glad i det vilket betyder att du inte respekterar att de fanns där före dig?
    Hade vart jatteglad om han kunnat traffa dom oftare eftersom det ar vad han vill.
  • kalin
    Tottelina skrev 2010-05-17 19:05:53 följande:
    Tycker du att du gör det när du sitter på internet och raljerar om hur din stackars man inte klarat av att lägga ihop två och två och pratar om hur mycket du ogillar barnen? Det tycker inte jag.
    Nja att prata om sitt prvatliv gor folk hela tiden bade pa FL och med andra.  Men det var abslout inte meningen att det skulle ga sa har langt. Haller med dig delvis.
  • kalin
    Stinky skrev 2010-05-17 19:03:46 följande:
    Skyller inte pa nan. Har kommit over det dar.
  • Bellsam
    kalin skrev 2010-05-17 19:19:01 följande:
    Hade vart jatteglad om han kunnat traffa dom oftare eftersom det ar vad han vill.

"Han far val lamna mig om han upplever det som ett problem att jag inte gillar hans barn. Men det gor han inte, han respekterar att jag inte vill ha med dom att gora."

"Jag behandlar dom inte illa. Jag haller mig borta for det mesta."

"Visste om barnen fran borjan men sag det inte som natt storre problem da dom bor langt bort och inte traffar min sambo sarsillt ofta. Ser det fortfrande pa de sattet.."

"herregud jag alskar min sambo och ser ingen anledning till varfor vi inte kunna leva ihop for att han har barn som han traffar 4 ganger om aret...forstar att era liv kretsar kring barn men for oss ar det inte sa..."

Det här är alla citat som du har skrivit. Varför tror du att det inte riktigt känns som om du hade varit jätteglad om han kunde träffa dom oftare?
  • kalin
    trolltotten skrev 2010-05-17 19:03:04 följande:
    Mohahaha nää inte direkt. Speciellt inte då det är ganska omöjligt att bli "påtvingade" eller "lurade" på barn. Kondom är ett bra svar på det
    Abort ar ett annat.
  • Tottelina
    kalin skrev 2010-05-17 19:27:47 följande:
    Abort ar ett annat.
    Uh-oh....
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!