• puss

ni är så jäääävla pinsamma!!!

fy fan va pinsamma ni är, alla patetiska styvmammor!!
    hela KR är fullt av biomammor som: är bittra, är psykfall, vill hämnas, lever på soc, lever för att jävlas, är manipulativa, luras och ljuger, försöker bara komma åt pengarna, bryr sig inte om barnen, fifflar, lever för hämnd, snackar skit och lögner, sprider rykten, är lösaktiga, beter sig illa på fb, och så vidare i ALL JÄVLA OÄNDLIGHET.

tydligen har din kille smak för såna brudar.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!
  • Bellsam
    kalin skrev 2010-05-16 21:10:56 följande:
    Att han skiter i ungarna ar inte sant. Ni kanner inte oss, ni har ingen aning om vad som hant och vad det ar for omstandingheter som gor att han inte kan traffa ungarna oftare. Jag ber er annu en gang att ni slutar spekulera. Vill ni diskutera min familj sa gor det pa ett respektfullt satt annars tanker jag inte svara.
    Men du har ju själv skrivit att han skiter i ungarna för att han inte vill träffa dom!?

Du säger att din sambo blivit lurad 2 gånger. Om det är sant, hur dum är han inte då om han efter att fått ett barn som han skulle blivit lurad till så stannar han och har sex med henne igen och kör på utan kondom ännu en gång fast han inte vill ha barn och hon blir gravid igen. På vilket sätt menar du att din sambo skulle vara smart eller ha blivit lurad till två barn?
  • kalin
    Bellsam skrev 2010-05-17 14:54:22 följande:
    Men du har ju själv skrivit att han skiter i ungarna för att han inte vill träffa dom!? Du säger att din sambo blivit lurad 2 gånger. Om det är sant, hur dum är han inte då om han efter att fått ett barn som han skulle blivit lurad till så stannar han och har sex med henne igen och kör på utan kondom ännu en gång fast han inte vill ha barn och hon blir gravid igen. På vilket sätt menar du att din sambo skulle vara smart eller ha blivit lurad till två barn?
    Nej det har jag inte skrivit, folk i traden har antagit att det ar sa. Sen kan jag tycka att om han hade skitit i dom, sa hade det inte varit nagot fel i det. Men det ar min asikt. Har inte heller skrivit att min sambo varit smart (nu syftar jag endast pa den har situationen). Han har gjort misstag, ingen tvekan om saken.
  • Bellsam
    kalin skrev 2010-05-17 15:21:41 följande:
    Nej det har jag inte skrivit, folk i traden har antagit att det ar sa. Sen kan jag tycka att om han hade skitit i dom, sa hade det inte varit nagot fel i det. Men det ar min asikt. Har inte heller skrivit att min sambo varit smart (nu syftar jag endast pa den har situationen). Han har gjort misstag, ingen tvekan om saken.
    Men du kan väll inte fortsätta påstå att han blivit lurad till två barn? Ett barn kan jag kanske gå med på beroende på omständigheterna (trots att jag tycker att om man inte vill ha barn så använder man kondom) men två barn finns inte i min värld hur det ens skulle gå till?
  • kalin
    Bellsam skrev 2010-05-17 15:35:51 följande:
    Men du kan väll inte fortsätta påstå att han blivit lurad till två barn? Ett barn kan jag kanske gå med på beroende på omständigheterna (trots att jag tycker att om man inte vill ha barn så använder man kondom) men två barn finns inte i min värld hur det ens skulle gå till?
    Vet inte om jag har avannt ordet lurad, tvingad tycker jag beskriver situationen battre. Jag tycker man ska vara tva om ett barn, jag tycker det ar fel att tvinga en man att bli pappa. Sjalvklart kan man inte tvinga nagon till abort men om man valjer att foda mot mannen vilja bor man iaf ha forutsattningarna att ta hand om ett barn, sa ar inte fallet har.

Tanker inte sitta har och forsvara min sambo, tycker inte rikigt det ar min uppgift. Han har som sagt begatt misstag men jag tycker inte man staffas resten av livet for det. Inte heller ska man behova vara en idiot resten av livet pga ett misstag (eller tva beroende pa hur man valjer att se det). Vad folk an valjer att tro sta har stalt upp far barnen mer an vad som nagonsin kunnat kravas. Det har naturligtvis inte varit helt latt att ta till sig barnen del pga hur dom blev till och del pga andra omstandingehter.
  • Bellsam
    kalin skrev 2010-05-17 16:06:02 följande:
    Vet inte om jag har avannt ordet lurad, tvingad tycker jag beskriver situationen battre. Jag tycker man ska vara tva om ett barn, jag tycker det ar fel att tvinga en man att bli pappa. Sjalvklart kan man inte tvinga nagon till abort men om man valjer att foda mot mannen vilja bor man iaf ha forutsattningarna att ta hand om ett barn, sa ar inte fallet har. Tanker inte sitta har och forsvara min sambo, tycker inte rikigt det ar min uppgift. Han har som sagt begatt misstag men jag tycker inte man staffas resten av livet for det. Inte heller ska man behova vara en idiot resten av livet pga ett misstag (eller tva beroende pa hur man valjer att se det). Vad folk an valjer att tro sta har stalt upp far barnen mer an vad som nagonsin kunnat kravas. Det har naturligtvis inte varit helt latt att ta till sig barnen del pga hur dom blev till och del pga andra omstandingehter.
    Så länge barnen inte är tvillingar är det två misstag.
    Ingen tvingade honom att ha sex med henne utan kondom utan det var ett eget val. Sen att hon inte ville göra abort är en annan, men att bli tvingad till att bli pappa kan man inte heller säga då han hade kunnat avstå sex eller använda kondom. Han valde själv att ha sex utan kondom och förmodligen var han tillräckligt gammal att han borde förstå vilka konsekvenserna kunde bli och nu fick han två barn som han får betala för. Straffas för resten av livet låter mest bara som taskigt ordval gentemot barnen.
  • kalin
    Bellsam skrev 2010-05-17 16:19:52 följande:
    Så länge barnen inte är tvillingar är det två misstag. Ingen tvingade honom att ha sex med henne utan kondom utan det var ett eget val. Sen att hon inte ville göra abort är en annan, men att bli tvingad till att bli pappa kan man inte heller säga då han hade kunnat avstå sex eller använda kondom. Han valde själv att ha sex utan kondom och förmodligen var han tillräckligt gammal att han borde förstå vilka konsekvenserna kunde bli och nu fick han två barn som han får betala för. Straffas för resten av livet låter mest bara som taskigt ordval gentemot barnen.
    Ja detta var ett misstag, det har vi redan konstaterat.
  • Stinky
    kalin skrev 2010-05-17 16:06:02 följande:
    Vet inte om jag har avannt ordet lurad, tvingad tycker jag beskriver situationen battre. Jag tycker man ska vara tva om ett barn, jag tycker det ar fel att tvinga en man att bli pappa. Sjalvklart kan man inte tvinga nagon till abort men om man valjer att foda mot mannen vilja bor man iaf ha forutsattningarna att ta hand om ett barn, sa ar inte fallet har. Tanker inte sitta har och forsvara min sambo, tycker inte rikigt det ar min uppgift. Han har som sagt begatt misstag men jag tycker inte man staffas resten av livet for det. Inte heller ska man behova vara en idiot resten av livet pga ett misstag (eller tva beroende pa hur man valjer att se det). Vad folk an valjer att tro sta har stalt upp far barnen mer an vad som nagonsin kunnat kravas. Det har naturligtvis inte varit helt latt att ta till sig barnen del pga hur dom blev till och del pga andra omstandingehter.
    Men det är ju knappast barnens fel att deras föräldrar är två egoistiska as? Din sambo och hans ex visste exakt vad de gjorde när de knullade, så att påstå att han blev påtvingad ett faderskap, är som att ljuga för sig själv.
  • kalin
    Stinky skrev 2010-05-17 17:37:44 följande:
    Hon tvingade honom att bli pappa  samma stund som hon valde att behalla barnet.
  • Stinky
    kalin skrev 2010-05-17 17:57:37 följande:
    Hon tvingade honom att bli pappa  samma stund som hon valde att behalla barnet.
    Han hade ju valet att skydda sig, eller att inte doppa alls. Eller blev han våldtagen?
  • kalin
    Stinky skrev 2010-05-17 18:18:29 följande:

Ja men nu gjorde han inte det och det var ett misstag. Det ar vi alla overens om. Inget att tjafsa om.
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!