• puss

ni är så jäääävla pinsamma!!!

fy fan va pinsamma ni är, alla patetiska styvmammor!!
    hela KR är fullt av biomammor som: är bittra, är psykfall, vill hämnas, lever på soc, lever för att jävlas, är manipulativa, luras och ljuger, försöker bara komma åt pengarna, bryr sig inte om barnen, fifflar, lever för hämnd, snackar skit och lögner, sprider rykten, är lösaktiga, beter sig illa på fb, och så vidare i ALL JÄVLA OÄNDLIGHET.

tydligen har din kille smak för såna brudar.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!
  • Tottelina
    kalin skrev 2010-05-17 18:34:30 följande:
    Som sagt jag har accpeterat det for flera ar sen. Det ar ar inte jag som forsatter tjfsa om hur ungarna blev till.
    Jag upplever att du lever i djup förnekelse och det är inte hälsosamt. Jag struntar väldigt mycket i vad du tycker om din karls barn men det är mycket störande att ta del av sån här hemsk avsky mot ett par stackars barn. Jag mår riktigt illa när jag läser vad du skriver.
  • Bellsam
    kalin skrev 2010-05-17 18:50:15 följande:
    Som sagt jag tycker inte om dom. Skulle aldrig ge upp den jag alskar for deras skull.
    Barnen var där före dig. Bara att inse det och kanske bete dig som en vuxen människa. Du behöver inte älska dom för det, bara respektera dom.
  • kalin
    Tottelina skrev 2010-05-17 18:52:04 följande:
    Jag upplever att du lever i djup förnekelse och det är inte hälsosamt. Jag struntar väldigt mycket i vad du tycker om din karls barn men det är mycket störande att ta del av sån här hemsk avsky mot ett par stackars barn. Jag mår riktigt illa när jag läser vad du skriver.
    Det ar ditt problem, inte mitt. Jag fornekar ingenting.
  • kalin
    Bellsam skrev 2010-05-17 18:53:10 följande:
    Barnen var där före dig. Bara att inse det och kanske bete dig som en vuxen människa. Du behöver inte älska dom för det, bara respektera dom.
    Jag respeketerar dom.
  • trolltotten
    Bellsam skrev 2010-05-17 18:53:10 följande:
    kalin skrev 2010-05-17 18:54:50 följande:
    Jag respeketerar dom.
    Vart faan respekterar du dom??? Stackars barn. Och varför du ska lämna den du älskar pga den du älskar? Kanske för att det är mer snällt att rädda två barn och förstöra ditt liv isf. Herregud, det är en karl, finns nog fler. Kan dock vara svårt för dig. 2 barn kan aldrig få en ny pappa.
    Hur många vuxna finns det egentligen på fl?
  • Tottelina
    kalin skrev 2010-05-17 19:00:27 följande:
    Nu borjar jag bli irriterad. Har val aldrig sagt att jag hatar barnen. Varfor sitter ni och hittar pa saker?
    Tja det är ju inte precis kärleksfullt att skriva hur mycket man ogillar dem, att de är oönskade och påtvingade.
  • LindaJohansson81
    kalin skrev 2010-05-15 16:15:39 följande:
    Allra pinsamast ar nog du sitter och dommer ut folk utan att ens ha halften av all fakta.
    Det räcker med dina komemntarer som verkar såååååååååå genomtänkta mogna och sakliga. Nej bara skojade ironi vettu. {#lang_emotions_throwup}
  • trolltotten
    Tottelina skrev 2010-05-17 19:01:50 följande:
    Tja det är ju inte precis kärleksfullt att skriva hur mycket man ogillar dem, att de är oönskade och påtvingade.
    Mohahaha nää inte direkt. Speciellt inte då det är ganska omöjligt att bli "påtvingade" eller "lurade" på barn. Kondom är ett bra svar på det
    Hur många vuxna finns det egentligen på fl?
  • Stinky
    kalin skrev 2010-05-17 18:29:57 följande:
    Ja och?
    Varför lägger du skulden på ungarna då, eller deras morsa?
  • kalin
    Tottelina skrev 2010-05-17 19:01:50 följande:
    Det finns ett mellanting, jag hatar dom inte och jag alskar dom inte heller . Som nagon sa bor jag som vuxen manniskoa repektera dom,  vilket jag abslout gor.
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!