• Lillebäcks mamma

Första barnet, i Göteborg?

Hej!

Väntar du första barnet och är bosatt i Göteborg precis som jag? Kanske vill följas åt, ta en fika eller en promenad?

Jag har bf 30 december så det blir nog en liten januaribebis här :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 11:03
    Nu har vi blivit ett gott gäng blivande mammor här i tråden, alla underbart härliga sådana.
    Här vill vi stötta varandra, längta tillsammans och umgås på ett trevligt sätt.

Välkommen!

OBS! Fick du ingen respons på ditt inlägg? Vi är många som skriver här och ibland missar man tyvärr lätt att svara på inlägg. Skriv en gång till eller buffa lite extra så fångar vi upp dig!

• Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?
  • Englastar
    Condeco, Linné, Måndag 18:00
    Kiaa
    MorMaria81
    MHEK
    Kajsa30
    Snöflinga04
    Sassy
    Englastar
  • Bjornis
    Nu ska jag väl fasen i mig kunna komma! Om jag är frisk (vilket jag alltid är, peppar peppar)!!

Kiaa
    MorMaria81
    MHEK
    Kajsa30
    Snöflinga04
    Sassy
    Englastar
    bjornis
  • Tarda

Jag hänger oxå på nu när bjornis kommer ;)
    Måste ju lista ut vem från min gamla arbetsplats du är Drömmer

Kiaa
    MorMaria81
    MHEK
    Kajsa30
    Snöflinga04
    Sassy
    Englastar
    bjornis
    Tarda

• Liinda
    Mela75 skrev 2010-08-27 13:36:09 följande:
    Lyckost, vi har alltid minst 40 timmar studier..ofta sitter vi kvar tills 6-7 på kvällarna så jag är så glad att jag har fått ett kontor hemma nu så jag kan stänga in mig.
    Jag fick sjukskriva mig i helgen, jag fick lixom ett tryck ner på magen då jag ansträngde mig. :/ 
    Så jag tog det säkra före det osäkra & sjukskrev mig. :)

Oj, nej, så mycket har vi inte haft tidigare, men nu blir det ju så.. :/ Men det é la bara & bita ihop.. :P
    När va det du började? nu i veckan? Eller hade du redan börjat? 
  • Liinda

Jag kan inte komma.. Ska vara i skolan till 18.. i thtn.. Inte kul.. 

Men hoppas på en nästa gång. :) 

• J0SSAN
    Mela75 skrev 2010-08-27 11:39:53 följande:
    Jag läser 3 året nu på molekylärbiologprogrammet..så jag hoppas den lilla kommer som den ska, men kommer nog att missa tentan ändå. Men sånt går alltid att fixa i efterhand.
    Vad läser du själv?
    Har jag oxå gått! Glad blev klar 2006
  • Bjornis
    Tarda: OOooo spännade. F.d. IKEAn alltså. Spännande. Ja, vi borde ju känna varann då.  
  • MorMaria81

Härligt med fikan! Jag får väl leta efter lite magar eftersom jag inte varit med på fikan innan. =) Jag är rödhårig så om någon ser en förvirrad gravid rödtott så kanske ni kan säga till.. =)
    Ses imorgon kl 18.

• JanMam11

Hade gärna kommit men jobbar, får försöka följa med nästa gång. Hoppas ni får det trevligt!

• Tarda
    Bjornis skrev 2010-08-28 22:56:50 följande:
    Tarda: OOooo spännade. F.d. IKEAn alltså. Spännande. Ja, vi borde ju känna varann då.  
    Visst jobbar du norr om stan, har för mig att jag läste det. Hade inte sambon bytt varuhus hade jag bett honom spana efter magar ;)
Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?