Kajsa30 skrev 2010-07-02 18:02:25 följande:
Cotton: Jag brukar google på medicinnamnet + gravid så brukar man få fram bra fakta. Bafucin var iaf ingen fara att äta så det lär ju inte Strepsils heller vara, men det är nog bra att kolla för säkerhets skull.
Lillebäcks mamma: Så Storken är bra alltså. Är det bra priser också?
Jag har varit och lyssnat på rörelser och hjärtat nu och är återigen nöjd och glad och lättad. Allt såg/lät bra och den rörde på sig som sjutton där inne =). Har även anmält mig till Föräldrautbildning men det fanns inte förrän 4 veckor innan jag ska föda och dessutom kl 10-12 vardagar. Jobbar inte folk?? Vet ni nåt annat bra ställe som har föräldrarutbildning på kvällstid som är fritt fram att anmäla sig till? Tänkte också anmäla mig till Magplasket i höst, härligt!! Man känner sig alltid lika lugn och trygg när man har varit hos barnmorskan. Jag måste dessutom ha världens trevligaste och gulligaste.
Mariekex är jättegott :)
Den föräldrautbildning vi blev erbjudna låg också jättekonstigt med tider, första träffen kl 9-11 och sedan 8-10. Var bara tvungen att fråga BM hur de tänker egentligen. Antagligen får vi hoppa på en annan kurs som går kl 16 på dagarna men det är tveksamt om vi hinner fullfölja. Tråkigt att det ska behöva vara så.
Magplasket har jag anmält mig till på Åby i höst, tror det kan bli kul och längtar efter att få börja :)